به مناسبت 29 اسفند؛شرکت کارکنان به همراه خانواده در پیاده روی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
صبح جمعه 20 اسفندماه به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت ، پیاده روی خانوادگی در مرکز استان کردستان شهرستان سنندج با حضور مدیر عامل و تعدادی از پرسنل شرکت گاز استان و خانواده آنان به همت شورای ورزش شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در باره این روز مهم و تاریخی صنعت نفت گفت: روز 29 اسفند سال 1329 روز بسیار مهم و تاریخی در صنعت نفت کشورمان است و در این روز مجلس سنای ایران طرح ملی شدن صنعت نفت را تصویب کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: ملی شدن صنعت نفت پیشنهادی بود که ابتداء با درخواست نمایندگان شورای ملی در 17 اسفند 1329 به صحن علنی مجلس ارائه شد و در 24 اسفند تائید و در 29 اسفند در مجلس سنا تصویب گردید.

وی در ادامه اظهار داشت : ملی شدن صنعت نفت پس از ماه ها مبارزه مردم دلاور ایران با استعمار و رهبری های دکتر محمد مصدق و آیت الله کاشانی در 29 اسفند از تصویب نمایندگان مجلس سنا گذشت.

مهندس فعله گری در ادامه سخنان خود گفت : کارکنان شرکت گاز استان کردستان برای گرامیداشت این روز مهم و تاریخی مسیر منازل سازمانی شرکت گاز واقع در خیابان آبیدر تا میدان گاز و بلعکس را پیاده روی کردند.

لازم به ذکر است در پایان به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت کننده در پیاده روی هدایایی اهداء گردید.