پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت فرارسیدن سال 1398
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پیامی فرا رسیدن 13 رجب روز ولادت بزرگ مرد تاریخ اسلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و سال نو را تبریک گفت.

یا مقلب القلوب و الابصار                                   یا مدبر اللیل و النهار

         یا محول الحول و الاحوال                                 حول حالنا الی احسن الحال

                                        زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی          از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی       

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در پیام نوروزی خود اظهار داشت: فرا رسیدن بهار طبیعت نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو فرصتی برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن و نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. وی در ادامه افزود: فرا رسیدن سال نو گرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که با امید به فردایی بهتر به تلاش خود بیافزاییم. خداوند عالم را سپاسگزارم که در سالی که گذشت با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت که همانا ارتقاء خدمات‌رسانی به آحاد جامعه می‌باشد گام‌های مؤثری برداشته شد و زمینه‌ساز رشد و بالندگی بیش از پیش استان فرهنگی کردستان گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه این متن پیام بیان داشت: در حالی سال نو را آغاز می‌کنیم که توانسته‌ایم با یاری پروردگار متعال و با کوشش بی‌وقفه و همت بلند شما همکاران گرامی و زحمتکش مراحل بالندگی و ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم شریف استان اصالت و فرهنگ را بیش از پیش سرلوحه خود قرار داده و با کسب افتخاراتی از جمله اخذ تقدیرنامه 2 ستاره تعالی سازمانی و اجرای 20 پروژه اقدام و بهبود، برگزاری ممیزی مراقبتی گواهینامه 8 سیستم مدیریتی، آغاز استقرار مدیریت دانش، تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های استان و سازمان آموزش فنی حرفه‌ای استان کردستان، بازنگری در سند استراتژیک شرکت، اجرا و بهره‌برداری از فاز اول پروژه مانیتورینگ ایستگاه‌های سطح استان، استقرار سامانه نت IPCMMS، استقرار سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM – استقرار سامانه پایش شاخص‌های استراتژیک شرکت BSCMASTER با نگاه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین بهره‌برداری و آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور این استان خصوصاً روستاهای ژیوار - هشمیز - هویه - سرهویه – نشور و روستای تاریخی و مذهبی نگل برگ زرینی دیگر بر افتخارات این شرکت در سال 97 بیفزاییم . بدون شک همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها، پیشگیری از حوادث و استمرار جریان گاز طبیعی مشترکین در طول سال خصوصاً در روزهای سرد زمستان در اقصی نقاط این استان مرهون سعی و تلاش جمعی شما عزیزان می‌باشد که تنها به گوشه‌ای کوچک از فعالیت‌های چشمگیر آن در سال گذشته اشاره شد.

وی در پایان پیام تبریک افزود: امیدوارم در آستانه فرا رسیدن روزهای نویدبخش بهاری و آغاز سال نو سالی توام با سلامت، سعادت و شادکامی را در کنار خانواده محترم سپری نمایید.

فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش شبانه‌روزی یکایک همکاران محترم و پیمانکاران به مثابه بازوان اجرایی در طول سال گذشته تشکر و قدردانی می‌نمایم.