مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در بازدید از اداره گاز منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج؛کیفی سازی ارائه خدمات به مشترکین ازاهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان است
مدیر عامل شرکت گاز کردستان به همراه روسای ستادی از منطقه 2 گاز رسانی شهرستان سنندج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در دیداری که به همراه روسای واحدهای ستادی از گازرسانی منطقه 2 شهرستان سنندج  به عمل آوردند، ضمن تقدیر از کارکنان این ناحیه گفت: یکی از اهداف مهم و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان افزایش سطح رضایت مشترکین گاز طبیعی در تمام شهرها و روستاهای گازدار استان بوده و تحقق این هدف با کیفی سازی و تسهیل گری خدمات ارائه شده امکان پذیر می باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که با برنامه ریزی دقیق و درست بتوانیم گاز را به طور مستمر و پایدار دردورترین نقاط استان بدست مشترکین برسانیم، افزود: هدف نهایی از کیفی سازی خدمات ارتقای خدمات رسانی به مشترکین شرکت گاز استان کردستان است .

مهندس فعله گری به افزایش رضایت مندی جامعه اشاره کرد و بیان داشت : هنگامی که نقاط قوت یک وظیفه سازمانی برجسته شده و به بهترین نحو به مشترکین مطابق استانداردها عرضه گردد متضمن افزایش رضایت مندی و موجب پایداری سازمان و رشد و توسعه آن می گردد.

وی اشاره ای به آمار مشترکین منطقه 2 داشت و افزود: منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج دارای 91 هزار و 700 مشترک است که از لحاظ تعداد مشترک بزرگترین ناحیه استان می باشد که جمعیت قابل توجهی از ساکنان را به خود اختصاص می دهد و این امر حساسیت و اهمیت استمرار خدمات در این منطقه را بالا می برد.

مهندس فعله گری به وضعیت پروژه ایستگاه دوم تقلیل فشار شهر سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری ایستگاه دوم تقلیل فشار شهرستان سنندج به بهره برداری رسید و این باعث گردید پایداری شبکه ها افزایش و جریان  گاز طبیعی در رگ های شهرها و روستاهای این شهرستان با اطمینان استمرار داشته باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش اضافه کرد: نواحی گازرسانی ویترین ارائه خدمات شرکت گاز استان کردستان می باشد و عملکرد مناسب و مطلوب این قسمت می تواند جهشی در ارتقای رضایت مندی مشترکین ، متقاضیان و مراجعان بوجود آورد.

مهندس فعله گری در پایان اظهاراتش افزود : در حال حاضر 31 شهر و 1 هزار و 307 روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و تعداد مشترکین این شرکت از مرز 540 هزار مورد عبور کرد و این نشان از گستردگی و حساسیت فعالیت های شرکت گاز استان کردستان دارد.

در ادامه این بازدید رئیس گازرسانی منطقه 2 سنندج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و روسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان و دیدار با کارکنان، گفت: خوشبختانه 100درصد جمعیت شهری شهرستان سنندج گازدار شده اند که این حاصل زحمات همکاران و پشتیبانی های مدیرعامل است.

وی  با اشاره به اینکه در منطقه 2 شهرستان سنندج  حدود 91 هزار و 700 مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، گفت: تعداد مشترکین شهری این منطقه 82 هزار و 700  مورد بوده و تعداد مشترکین روستایی 9 هزار مشترک می باشد و در سال جاری و در برهه زمانی تا پایان بهمن ماه تعداد 3 هزار و 900 اشتراک جدید به صف مصرف کنندگان پیوسته اند.

حجت الساداتی تعداد مشترکین جدید سال جاری را اینگونه توصیف کرد : تعداد مشترکین شهری 3 هزار و 140 مورد و تعداد مشترکین روستایی 760 مورد می باشد .

لازم به ذکر است شهرستان سنندج  دارای 200 روستاست که از قابلیت گازرسانی برخوردارند که در حال حاضر ساکنان 155 روستا از مصرف کنندگان گاز طبیعی بوده که 18 روستای آن در سال جاری عملیات گازرسانی آن به اتمام رسیده است .