پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت فرا رسیدن سال 1399
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پیامی فرارسیدن سال نو را خدمت تمامی هموطنان و مردم شریف استان کردستان و همکاران شاغل در صنعت نفت و شرکت ملی گاز ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در متن پیام ضمن تبریک سال نو گفت: فرا رسیدن بهار طبیعت نوید بخش افکار نو ، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است آینده ای که همه امید داریم درخشان تر از گذشته باشد.

فعله‌گری در ادامه این پیام اظهار داشت: حلول سال نو فرصتی برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن و نشانه ای از قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است فرا رسیدن سال نو گرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر ، سالی که با امید به فردایی بهتر به تلاش خود بیافزائیم . خداوند عالم را سپاسگزارم که در سالی که گذشت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت که همانا ارتقاء خدمات رسانی به آحاد جامعه می باشد گام های مؤثری بر داشته شد و زمینه ساز رشد و بالندگی بیش از پیش استان فرهنگی کردستان گردید .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه پیام خود به مناسبت فرارسیدن سال نو ابراز نمودند: و درحالی سال نو را آغاز می کنیم که وضعیت و شرایط بیماری حاکم بر میهن و استان عزیزمان شور و شعف نوروزی و آغاز سال نو را تحت تاثیر قرارداده است اما با توکل به آیه 5و6 سوره مبارکه الشرح (( فان مع العسر یسرا ، ان مع العسر یسرا ))طلب برگشت هر چه سریعتر شادابی را به جامعه و رخت بر بستن این بیماری واگیردار را از درگاه ایزدمنان مسالت می نمایم .

مهندس فعله گری خاطر نشان کرد: امیدوارم در آستانه فرا رسیدن روزهای نوید بخش بهاری و آغاز سال نو سالی توام با سلامت ، بهروزی ،سعادت و شادکامی را در کنار خانواده محترمتان سپری نمایید .                                                                                    

وی در پایان متن پیام افزوده است : فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش شبانه روزی یکایک همکاران و پیمانکاران به مثابه بازوان اجرایی در طول سال گذشته تشکر و قدردانی می نمایم .