شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت 29 اسفند؛شرکت کارکنان به همراه خانواده در پیاده روی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
صبح جمعه 20 اسفندماه به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت ، پیاده روی خانوادگی در مرکز استان کردستان شهرستان سنندج با حضور مدیر عامل و تعدادی از پرسنل شرکت گاز استان و خانواده آنان به همت شورای ورزش شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در باره این روز مهم و تاریخی صنعت نفت گفت: روز 29 اسفند سال 1329 روز بسیار مهم و تاریخی در صنعت نفت کشورمان است و در این روز مجلس سنای ایران طرح ملی شدن صنعت نفت را تصویب کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: ملی شدن صنعت نفت پیشنهادی بود که ابتداء با درخواست نمایندگان شورای ملی در 17 اسفند 1329 به صحن علنی مجلس ارائه شد و در 24 اسفند تائید و در 29 اسفند در مجلس سنا تصویب گردید.

وی در ادامه اظهار داشت : ملی شدن صنعت نفت پس از ماه ها مبارزه مردم دلاور ایران با استعمار و رهبری های دکتر محمد مصدق و آیت الله کاشانی در 29 اسفند از تصویب نمایندگان مجلس سنا گذشت.

مهندس فعله گری در ادامه سخنان خود گفت : کارکنان شرکت گاز استان کردستان برای گرامیداشت این روز مهم و تاریخی مسیر منازل سازمانی شرکت گاز واقع در خیابان آبیدر تا میدان گاز و بلعکس را پیاده روی کردند.

لازم به ذکر است در پایان به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت کننده در پیاده روی هدایایی اهداء گردید.

 
A+ A-