شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت روز درختکاری؛ مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان کردستان 2000 نهال درخت کاشتند
مدیرعامل شرکت گاز کردستان، توجه به اصول HSE و حفاظت از محیط زیست در این شرکت را یکی از اولویت‌های اصلی در راستای تامین ایمنی محیط کار، و تامین سلامت شغلی و فردی کارکنان دانست.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری به مناسبت روز درختکاری این شرکت را در زمینه رعایت محیط زیست یکی از ادارات برتر دانست و افزود: با اقدامات بسیار خوبی که در این زمینه شده است شرکت گاز کردستان در زمینه حفاظت از محیط زیست بسیار موفق عمل کرده و در محیط‌های اداری علاوه بر استفاده از فضای مناسب برای گل و گیاه در محیط ایستگاه‌ها نیز اقدام به درختکاری نموده است .

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: این شرکت به دلیل رعایت استانداردهای زیست محیطی در سال‌های 90 و 93 موفق به دریافت لوح خدمات سبز گردیده است.

 مهندس فعله‌گری خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با افزایش فضای سبز به میزان 5/2 هکتار با کاشت درختان جنگلی، تهیه و نصب دستگاه بوزدایی از بشکه‌های ادورانت، پایش آلایندگی هوا، خاک، آب و صدا مطابق با الزامات OHAS180001 و نظارت بر فعالیت پیمانکاران برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی از جمله اقداماتی است که برای حفاظت از محیط زیست از سوی شرکت گاز استان کردستان برنامه ریزی و اجراء گردیده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت: از جمله اقدامات شرکت گاز استان کردستان در سال جاری و به مناسبت روز درختکاری است که کارکنان این شرکت در تمامی شهرستان‌ها 2000 نهال درخت کاشته و برای کاشت 1000 اصل درخت برنامه ریزی در روزهای پایانی اسفند صورت گرفته است.   

 وی تاکید کرد اجرای کار باید همراه با سلامت کارکنان، حفظ محیط زیست و حفظ و نگهداری تجهیزات باشد و سعی گردد محیطی امن برای فعالیت کارکنان فراهم شود.  

 
A+ A-