شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
شرکت گاز کردستان مقام سوم مسابقات قوی‌ترین مردان شرکت‌های گاز استانی غرب کشور را کسب نمود
شرکت گاز استان استان کردستان در مسابقات قوی ترین مردان شرکت‌های گاز استانی غرب کشور به مقام سوم تیمی دست یافت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان: اولین دوره مسابقات قوی ترین مردان شرکت‌های گاز غرب کشور به میزبانی شرکت گاز استان کرمانشاه و با حضور 12 نفر در قالب 4 تیم از 5 تا 6 مرداد ماه در شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

تیم اعزامی از شرکت گاز استان کردستان از توانایی و آمادگی خوبی برخوردار و متشکل از 5 نفر به اسامی صلاح کریمی، حسام ملکی، حسین شرف‌پور، ذبیح‌الله رستمی و صلاح ممندی که موفق شدند مقام سوم تیمی را از آن خود کنند.

نفرات حراست شرکت گاز استان کردستان به منظور ارتقاء سطح آمادگی و افزایش دانش علمی و عملی در مواقع بحران و ارائه خدمت رسانی مطلوب به مشترکین، به این دوره از مسابقات اعزام و در رشته‌های حمل چمدان، حمل وزنه تعادلی، غلط لاستیک و بالابردن کنده فلزی به رقابت پرداختند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات تیم شرکت گاز استان کرمانشاه به مقام نخست و تیم شرکت گاز استان ایلام به مقام دوم و تیم حراست شرکت گاز استان کردستان موفق به کسب عنوان سوم شد.

به تیم‌های اول تا سوم حکم قهرمانی با متن ذیل اعطاء گردید: " به پاس حضور شایسته شما در مسابقات قوی ترین مردان به مناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد و کسب مقام سوم تیمی به دریافت این حکم نائل می‌گردید.

امید است همواره با استعانت از خدواند سبحان به حفظ روحیه ورزشی و رعایت کامل اخلاق اسلامی در تعالی امر ورزش و تندرستی خود و جامعه کوشا و مؤید باشید.

لازم به ذکر است مسابقات مذکور هر ساله در یکی از شرکت‌های گاز استانی برگزار می‌شود.

 
A+ A-