شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل گاز کردستان در بازدید از منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج؛ رضایت‌مندی مشترکین هدف غایی شرکت گاز استان کردستان است.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان به همراه رؤسای ستادی از منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری در دیداری که به همراه رؤسای واحدهای ستادی روز شنبه مورخ 14 مهر ماه از گازرسانی منطقه 2 شهرستان سنندج به عمل آوردند، ضمن تقدیر از کارکنان این ناحیه گفت: یکی از اهداف مهم و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان افزایش سطح رضایت مشترکین گاز طبیعی استان کردستان در سطج تمام شهرها و روستاهای استان بوده و تحقق این هدف فقط با کیفی‌سازی حدمات امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که با برنامه‌ریزی دقیق و درست بتوانیم گاز را به طور مستمر و پایدار به دورترین نقاط استان برسانیم، افزود: نظر به سپری شدن فصل گرما و با کاهش محسوس دمای هوا اولین وظیفه‌ای که به عهده ماست آمادگی تاسیسات و تجهیزات گازرسانی است تا شرایط مساعد برای استمرار و تداوم جریان گاز و گرمابخشی به منازل مسکونی ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به آمار مشترکین این منطقه، افزود: منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج دارای 85 هزار مشترک است که از لحاظ تعداد مشترک بزرگ‌ترین ناحیه استان می‌باشد که جمعیت قابل توجهی از ساکنان را به خود اختصاص می‌دهد و این امر حساسیت و اهمیت استمرار خدمات در این منطقه را بالا می‌برد.

مهندس فعله‌گری به وضعیت پروژه ایستگاه دوم تقلیل فشار شهر سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: تمام قطعات مکانیکال ایستگاه دوم تقلیل فشار شهرستان سنندج تامین گردیده و به زودی در مدار مصرف و تامین گاز شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش اضافه کرد: نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات بایستی در آمادگی صد در صد بوده و طوری ساماندهی گردند که در هنگام بروز مشکلات احتمالی در دقایق اولیه موفق به مهار شده و نباید تبدیل به چالش گردد و هوشیاری نیروی انسانی برای مقابله با حوادث در دقایق اولیه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه این بازدید رئیس گازرسانی منطقه 2 سنندج ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و رؤسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان و دیدار با کارکنان، گفت: خوشبختانه 100 درصد جمعیت شهری شهرستان سنندج گازدار شده‌اند که این حاصل زحمات همکاران و پشتیبانی‌های مدیرعامل است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه 2 شهرستان سنندج 85 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، گفت: تعداد مشترکین شهری این منطقه 76 هزار بوده و تعداد مشترکین روستایی 9 هزار مشترک می‌باشد و در سال جاری و در برهه زمانی شش ماهه اول سال 1 هزار و 937 اشتراک جدید به صف مصرف‌کنندگان پیوسته‌اند.

مهندس حجت‌الساداتی رئیس منطقه 2 گازرسانی شهرستان سنندج در پایان ارائه گزارش خود به تعداد روستاهای گازدار اشاره کرد و تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی را 41 مورد عنوان کرد.

لازم به ذکر است استان کردستان دارای 30 شهر است که از این تعداد، 29 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که معادل 9/99 درصد از جمعیت شهری را شامل می‌شود.

 
A+ A-