شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ؛افتتاح و راه اندازی کارگاه آموزشی حرفه ای گاز طبیعی به مناسبت دهه مبارک فجر
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در دومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر کارگاه آموزشی حرفه ای شاغلین پیمانکاری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور مهندس خوش اقبال معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان ، حجت الاسلام فرزی معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و تعدادی از مدیران کل ادارات استان در روز شنبه مورخه 13/11/97 در مرکز آموزش فنی و حرفه ای سنندج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی  و امور فرهنگی پایگاه بسیج عاشورا شرکت گاز استان کردستان، دکتر سید جمیل احمدی مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر درر مورد افتتاح کارگاه آموزشی گفت: توانمند سازی نیروی انسانی در راستای اقتصاد مقاومتی از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است و اگر منابع انساین از مهارت کافی بهره مند باشند سایر منابع را به خوبی به سوی کارآیی سوق می دهند.

 وی افزود : در سال گذشته این اداره با برگزاری 5 میلیون نفر ساعت آموزش قدم بسیار مثبتی در جهت آموزش و توانمند سازی نیروی های شاغل و آماده به کار برداشته است .

 دکتر احمدی در ادامه اظهار داشت : هدف استرانژیک و نهایی اداره کل فنی و حرفه ای استان کردستان ارائه الگوی آموزشی است که شامل 2 گروه از نیروی انسانی است که گروه اول شامل گروه شاغل در راستای توانمندسازی و ارتقای توان مهارتی این گروه شغلی است و گروه بعدی افراد آماده به اشتغال است که آماده ورود به بازار کار بوده و نیاز به آموزش مهارتی دارند.

 این مقام مسئول اضافه کرد :  کارگاه آموزشی تقلیل فشار گاز با هدف طراحی و تدوین و پیاده سازی نظام آموزش مهارتی کارجویان و کارکنان شرکت گاز استان کردستان متناسب با استاندارد های مهارت شغلی و اجرای آزمون های صلاحیت حرفه ای مشاغل مورد نیاز صنعت گاز و در اجرای تفاهم نامه فیمابین راه اندازی شده است .

 دکتر احمدی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه ، اقداماتی مثل تعیین صلاحیت حرفه ای 15 نفر از مربیان ، عقد قرارداد همکاری آموزشی به میزان 12 هزار نفر ساعت براساس اولویت های آموزشی شرکت گاز استان کردستان و امکان استفاده از پتانسیل آموزشی سایر کارگاه های آموزشی مراکز جهت تکمیل برنامه مهارتی پیمانکاران و عوامل اجرایی شرکت گاز استان کردستان پیش بینی گردیده است .

 دکتر احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در پایان سخنانش بیان داشت : برای راه اندازی این کارگاه آموزشی 5 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

 در ادامه این جلسه مهندس حسین خوش اقبال معاونت سیاسی ، امنبتی و اجتماعی استانداری کردستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت : به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه خدمات رفاهی  در جای جای استان کردستان بسط و گسترش یافته است و می توان به خدمات گازرسانی اشاره کرد که تا دورترین نقاط استان و نقاط مرزی گسترش یافته و مردم شریف و نجیب استان از این نعمت خدادادی استفاده می کنند .

 وی افزود : دشمنان انقلاب در این چهل سال انواع توطئه ها را برنامه ریزی کردند تا نظام مقدس اسلامی را به چالش بکشند ولی با وجود رهبر فرزانه و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه ، تمام مکرها و حیله های دشمنان انقلاب با شکست روبرو شده است و در حال حاضر وظیفه اصلی مسئولین خدمت رسانی به این مردم همیشه در صحنه است .

 در ادامه مراسم حجت الاسلام فرزی معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت : استاندارد سازی فضای شغل و شاغل و پرورش نیروهای انسانی متخصص ، متعهد و کارآمد می تواند به بهره وری و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی کمک شایانی نماید و با استفاده از ظرفیت آموزشی و احداث کارگاه های آموزشی کمک شایانی به اشتغال زایی نمود که می توان به همکاری سازنده شرکت گاز استان کردستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد.

 
A+ A-