شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
پیام تبریک مدیرعامل محترم به مناسبت بزرگداشت آغاز هفته مقام زن و روز مادر
مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان فرارسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن و روز مادر را به بانوان شاغل در صنعت نفت تبریک گفتند.

 مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در متن این پیام اظهار داشتند: در آستانه بیستم جمادی‌الثانی مصادف با میلاد پر برکت بانوی جهان حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن فرصت را مغتنم شمرده و این ایام خجسته را به همه مسلمانان و هموطنان به ویژه بانوان شاغل و همسران همکاران ارجمند تبریک عرض نموده و از تلاش همکاران گران‌قدری که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند قدردانی می‌نمایم.

در ادامه این متن تبریک آمده است: روزی که به برکت و حرمت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام بر می‌دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را بر خود نمی‌پسندند. قرآن کریم در آیات متعددی ضمن پرداختن به ویژگی‌ها و حقوق زنان و مردان، زن را از جنس مرد و از یک گوهر معرفی می‌کند و تقوا، پاداش اخروی و قرب الهی را برای هر دو جنس برابر می‌داند. تولد دخت نبی اکرم (ص) را باید پاس داشت که با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب مهربان پدر میهمان کرد و الگویی الهی برای زنان جهان و مادران این مرز و بوم است. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می‌بخشند و با مشارکت در امور مختلف اجتماعی در تلاش هستند و برای آینده‌ای بهتر گام برمی‌دارند.                                                            

در پایان این متن تبریک آمده است: اینجانب سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به همه مادران و بانوان بزرگوار به ویژه بانوان محترم شرکت گاز استان کردستان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال می‌طلبم که در حرکت به سوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه حضرت صدیقه کبری را سر لوحه خود قرار دهند.

لازم به ذکر است به مناسبت گرامیداشت مقام والای زن جلسه دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با تمامی بانوان شاغل در این شرکت در روز سه‌شنبه مورخه 97/12/07 در سالن جلسات اداره مرکزی برگزار خواهد گردید. 

 
A+ A-