شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
استاندار کردستان؛ در زمینه گسترش خدمات گازرسانی به مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیر اهداء کرد
مهندس مرادنیا استاندار کردستان به دلیل گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان و به جهت قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان زحمت‌کش شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیری را به مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اهداء کرد.

 در متن این لوح آمده است: سرزمین ایران اسلامی همواره شاهد حضور مجاهدانی بی‌ادعا و مردانی بزرگ در سنگر خدمت خالصانه به آحاد جامعه بوده است که هدفی جز کسب رضای خالق و رضایت خلق ندارند، تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر و اثر گذار جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کلیه کارکنان محترم آن شرکت در پیشبرد کیفی و اجرای بهینه و به موقع طرح‌های گازرسانی به نقاط روستایی، شهری و همچنین واحدهای صنعتی استان شایسته تقدیری ارزنده است.

 در ادامه این لوح تقدیر ذکر شده است: بدینوسیله در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای مذهبی و تاریخی نگل از تلاش‌ها، اقدامات ارزشمند و عزم راسخ جنابعالی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 در پایان لوح تقدیر آمده است: امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید، همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق و مؤید باشید. 

 
A+ A-