شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
شرکت گاز استان کردستان؛ در راستای اجرای برنامه‌های حقوق شهروندی رتبه اول را کسب کرد
در نامه ارسالی از طرف سرکار خانم فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان خطاب به مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آمده است این شرکت در راستای اجرای برنامه‌های حقوق شهروندی رتبه اول را کسب نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان؛ در متن تقدیرنامه "سرکار خانم فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری" خطاب به مهندس "احمد فعله‌گری"، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آمده است: با احترام، ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری و همراهی شما و همکاران محترمتان با دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به استحضار می‌رساند آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌های حقوق شهروندی با امتیاز 95 رتبه اول را کسب نموده است.

در پایان این نامه این‌چنین ذکر شده است: ضمن تبریک و قدردانی نقاط قوت و پیشنهادات دبیرخانه ستاد صیانت در انتخاب آن دستگاه به حضور ارسال می‌گردد. 

 در ادامه نقاط قوت شرکت گاز استان کردستان شامل: اجرایی شدن دستورالعمل ستاد صیانت در اداره کل و واحدهای تابعه و شهرستان‌ها، برگزاری منظم جلسات ستاد صیانت در دستگاه و شرکت در جلسات ستاد مرکزی و ارسال منظم مستندات به دبیرخانه ستاد صیانت، پاسخگویی به موقع، اجرای دقیق برنامه‌های ستاد صیانت بر اساس دستورالعمل و وظایف تحصصی دستگاه، رضایتمندی مردمی در ارزیابی‌های نامحسوس، همکاری منظم و گزارش‌دهی دقیق به دبیرخانه ستاد صیانت و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری ذکر شده است.

 در قسمت پیشنهادات نیز به علت دقت نظر در اجرای برنامه‌ها و در جهت ارتقای برنامه‌های ستاد صیانت در استان برنامه‌های مشترکی با دیگر ادارات در دستور کار شرکت گاز استان کردستان قرار گیرد.

 لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان تاکنون موفق شده در جشنواره‌های مختلف که در سطح استانی، وزارتی و ملی برگزار گردیده، حائز رتبه‌های برتر شود. 

 
A+ A-