شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت روز حسابدار؛ مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان با کارکنان واحد مالی شرکت دیدار و گفتگو کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل به مناسبت روز حسابدار با مدیریت و کارکنان واحد مالی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز حسابدار و تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط کارکنان واحد مالی، این واحد را جزء حساس‌ترین واحدهای سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: وظایف این بخش بسیار حساس بوده و روی فعالیت واحدهای دیگر شرکت تاثیر مستقیم دارد و اگر بطور مثال نقدینگی پروژه‌های گازرسانی تامین نگردد هیچ پروژه گازرسانی به اتمام نمی‌رسد.  

فعله‌گری به گزینش نیروی انسانی برای واحد مالی اشاره کرد و اظهار داشت: کارکنان مالی از مهمترین افراد سازمان محسوب و در اعتماد و اطمینان سرآمد می‌باشند.

وی یادآور شد: پرسنل واحد مالی جزء منظبط‌ترین افراد سازمان بوده و برای انظباط مالی برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌ای را تدوین می‌کند و این برنامه‌ریزی دستیابی به اهداف استراتژیک مانند استقرار سیستم‌های مدیریتی و پاسخگویی به سازمان‌های نظارتی را ممکن می‌سازد.

در ادامه این جلسه تیمور خاطری رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان کردستان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل محترم و تبریک روز حسابدار در مورد حساسیت واحد مالی چنین گفت: از آن جایی که بودجه به عنوان شاهرگ اصلی سازمان‌ها محسوب می‌گردد و تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مالی اعم از کسب درآمد و پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی را در چارچوب قانون بودجه طی یک سال مالی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: اداره صحیح امور مالی سازمان، نقش بسزایی در بهسازی و تحقق اهداف استراتژیک شرکت دارد و با توجه به اهمیت بودجه و ارقام آن، امور مالی هر سازمان از مهمترین بخش‌های هر دستگاه اجرایی است که آن را می‌توان قلب هر سازمان نامید.

در پایان جلسه افبال قادری رئیس واحد مالی و ذیحساب شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل در واحد مالی و قدردانی از زحمات کارکنان این بخش وظایف بخش مالی را حساس و حیاتی یرشمرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی، هدایت، هماهنگی و کنترل فعالیت‌های مالی شـرکت در چهارچوب مقررات، قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب و ایجاد یکپارچگی و هماهنگی برای انجام وظایف محوله درون سازمانی و تحقق خواست ذینفعان سازمان را منوط به بهره‌برداری از اطلاعات مالی در حیطه مسئولیت برای تحصیل اهداف امور مالی سازمان نقش اساسی دارد.

 
A+ A-