شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت روز حمل و نقل؛ دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با کارکنان حمل و نقل
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان روز سه‌شنبه مورخ 26 آذر ماه سال جاری در واحد حمل و نقل حاضر گردید و ضمن دیدار با کارکنان این بخش روز حمل و نقل را به آنان تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری در این دیدار در مورد روز حمل و نقل گفت: 26 آذر ماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل و نقل کشور، و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل کشور، به ویژه به رانندگان شرکت گاز استان کردستان که برای گسترش خدمات گازرسانی و جابه جایی تجهیزات و کارشناسان تلاش می‌نمایند، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: حمل و نقل بخش‌های مختلف جوامع را به سمت توسعه پایدار متصل می‌کند. حمل و نقل در شرکت گاز استان کردستان، واسطه‌ای میان فعالیت‌های بخش اجراء و واحدهای پشتیبانی و ستادی است. در رشد و توسعه اقتصاد و تجارت جهانی در مقطع زمانی فعلی و روند گسترش آن نمی‌توان نقش سیستم‌های حمل و نقل در بهینه‌سازی هزینه‌ها، زمان سفر، سرعت جا به جایی، ایمنی و سطح خدمات ارائه شده را انکار کرد.

مهندس فعله‌گری رعایت اصول اخلاقی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: رعایت اصول اخلاقی مثل رازداری و امانت‌داری میان سرنشینان و رانندگان بسیار مهم است و رعایت حفظ راز از مهمترین وظایف رانندگان است و باعث می‌گردد اطمینان بین آنان حاکم گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آراستگی ظاهر را موجب پیشرفت کار دانست و گفت: در قوانین و مقرارت تشریفات مهمترین و اصولی‌ترین اصل، رعایت آراستگی راننده و خودروست که باعث می‌گردد همکاران و مهمانان خارج از شرکت در اولین برخورد دید و نگرش مثبت نسبت به سازمان پیدا کرده و آن را سازمانی پیشرو بدانند.

وی اضافه کرد: در هنگام اعزام به ماموریت مهمترین عامل، اطمینان از سالم بودن خودرو است و با توجه به شرایط آب و هوایی به همراه داشتن وسایل جانبی ضروری و غیر قابل اجتناب است و رعایت این موارد به هوشیاری و آمادگی رانندگان بستگی دارد.

وی در پایان سخنانش سایر صفات رانندگان را این‌گونه توصیف کرد: اعتماد و اطمینان و دقت در رانندگی، رعایت موازین و قوانین ایمنی و راهنمایی و رانندگی، صبوری و هوشیاری را از اوصاف بارز رانندگان دانست.
 
A+ A-