شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت روز مهندس؛ مهندسان پیشروان رشد و توسعه جامعه و سازمان‌ها هستند
روز دوشنبه مورخ 98/12/05 مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با جمعی از رؤسای ستادی به مناسبت روز مهندس با رئیس و کارکنان امور مهندسی و اجرای طرح‌ها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری به اهمیت وظایف ذاتی مهندسان اشاره کرد و افزود: پنجم اسفندماه به مناسبت زادروز دانشمند برجسته ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس نامگذاری شده است؛ شخصیتی که از ایشان به عنوان یکی از ستارگان روشن دانش در تاریخ پرافتخار ایران نام برده می‌شود، تا این روز بهانه‌ای باشد برای پاسداشت تلاش‌های مهندسان و متخصصان عرصه عمران و آبادانی کشور که نقش مؤثر آنان در پیدایش بناهای عظیم تاریخی از دوران گذشته تا اجرای پروژه‌های مختلف مهندسی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون انکارناپذیر است.

وی افزود: روز مهندس را خدمت تمامی مهندسان شاغل در شرکت ملی گاز و بالاخص مهندسان شرکت گاز استان تبریک عرض نموده و تلاش این عزیزان در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کردستان بی اجر نبوده و خداوند متعادل پاداش اعمال نیک بندگان را به بهترین شیوه جبران می‌نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان کردستان با توجه به وضعیت جغرافیایی که دارای کوه‌ها، دره‌ها، رودخانه‌های خروشان و راه‌های صعب‌العبور و شیب‌دار است عملیات اجرای پروژه‌های گازرسانی که از استانداردهای ویژه و خاص برخوردارست با سختی مواجه می‌سازد و انطباق این استانداردها با وضعیت توپوگرافی منطقه از اهمیت و حساسیت خاصی پیروی می‌کند که واحد مهندسی بنحو احسن موفق به پیاده‌سازی این فرآیندها شده است.

مهندس فعله‌گری فرصت خدمت کردن را کوتاه توصیف کرد و بیان داشت: از زحمات تمامی همکاران در قسمت‌های مهندسی، طراحی، اجراء، نقشه‌برداری و بهره‌برداری پروژه‌ها تشکر کرده و امیدوارم گام‌های اساسی در راه توسعه استان به همین منوال پیشرفت داشته باشد.

وی یادآور گردید: بایستی کیفی‌سازی خدمات را از واحد مهندسی آغاز نموده و با ارتقای فعالیت‌ها در گسترش شبکه‌های گازرسانی یا افزایش ظرفیت ایستگاه‌ها و مقاوم‌سازی تاسیسات و تجهیزات زمینه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کردستان را بیش از پیش فراهم سازیم.

در ادامه این دیدار مهندس محمد خلیلی رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل در امور مهندسی بیان داشت: من به نوبه خود روز مهندس را خدمت همکاران تلاشگر این واحد تبریک عرض نموده و امیدوارم این عزیزان در تمام شئون زندگی موفق باشند.

وی افزود: با توجه به پیشرفت سریع علوم و بخصوص علم مهندسی در طول قرن گذشته که سبب شده تا سبک زندگی بشری دچار دگرگونی شدیدی شود و این امر در گسترش شبکه‌های گازرسانی در استان کردستان و با توجه به شرایط ویژه آن قابل مشاهده است و همکاران ما با انطباق استانداردها با وضعیت جغرافیای ویژه استان و عبور لوله‌های گاز از میان تمام موانع طبیعی نشان از خلاقیت و نوآوری دارد.

در پایان این جلسه اعضای حاضر نظرات خود را برای پیشبرد اهداف شرکت بیان کردند.  

 
A+ A-