شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ گازرسانی به 150 روستا و 300 واحد صنعتی جزء اهداف استراتژیک سال 1399 می‌باشد
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اهداف استراتژیک سال 99 را تبیین کرد و گفت: به مناسبت نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله) به نام سال جهش تولید، گازرسانی به 150 روستا و 300 واحد صنعتی جزء اهداف استراتژیک این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در مورد اجرای پروژه‌ها چنین گفت: در سال 1398 هیچ پروژه‌ای بلاتکلیف باقی نمانده و پروژه‌هایی که در هر سال تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز می‌گردد در همان سال به اتمام و بهره‌برداری از آن آغاز می‌گردد و لذا در هیچ پروژه‌ای توقف مشاهده نگردیده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش تصریح کرد: در سال 98 تعداد روستاهای گازدار شده جدید در هفته دولت 46 مورد و در دهه مبارک فجر 82 روستا و 13 کوخ و در مجموع تعداد روستاهای گازدار شده در پایان سال 98 از مرز 1 هزار و 300 روستای گازدار فراتر رفته و در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار 1 هزار و 307 مورد می‌باشد. 

وی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به 128 روستا و 13 کوخ در مجموع 700 کیلومتر لوله‌گذاری انجام گرفته و رشد 50 درصدی در جمع روستاهای گازدار شده سال 98 نسبت به سال 97 به چشم می‌خورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: براساس پکیج‌های طراحی حتی‌المقدور شبکه‌ها در مجاورت جاده‌های ارتباطی، جاده‌های دسترسی انتقال گاز، پتروشیمی و انتقال نفت به جهت کاهش مخاطرات زیست محیطی و ایمنی و تخریبات و نیز کاهش هزینه‌های اجرایی و تحصیل اراضی انجام پذیرفته است.

 
A+ A-