شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان:7 روستای شهرستان مرزی بانه از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردید
مراسم افتتاح 7 روستای مرزی شهرستان بانه در روز یکشنبه مورخ 02/10/99 در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای (مدظله) با حضور حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ، مهندس شهرام ملکی معاون امور عمرانی استاندار کردستان ، مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز و طالبی مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بصورت ویدئو کنفرانس و با ارتباط مسقیم با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهران که در آن جلسه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر مخبر مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حضور داشتند مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ارتباط تصویری مستقیم به صورت آنلاین برگزار شد اظهار داشت: نعمت گاز بسیار ارزشمند بوده و شرکت گاز استان کردستان در راستای اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران برای محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی در این استان قدم برداشته و برای تحقق گسترش خدمات دولت عدالت گستر جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی مدونی را در پیش گرفته است.   

وی افزود : گازرسانی به 7 روستای مرزی شهرستان بانه یکی از اقدامات ارزشمند دولت در زمینه گسترش خدمات در مناطقی است که از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند و نهضت گازرسانی در کردستان بسیار گویا و مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان در ادامه مردم را ولی نعمت ذکر کرد و گفت : وظیفه اصلی مسئولین خدمت به مردم است و محرومیت زدایی و ایجاد طرح‌های اشتغالزا در کشور و به ویژه حاشیه شهر‌ها از جمله فعالیت‌های مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است .

وی ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان بیان داشت : با مشاهده گسترش شبکه های گازرسانی به خصوص در مناطق مرزی استان  که در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته امید به زندگی و ماندگاری در روستاها با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو بود ه است .

مهندس فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در حاشیه این مراسم گفت: سال جاری طبق فرموده مقام معظم رهبری که به نام سال جهش تولید نام گذاری شده و در این راستا ، شرکت گاز استان کردستان گام های موثری برداشته و با گازرسانی به مناطق محروم روستایی در راه تحقق منویات مقام والای ولایت حرکت نموده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد 7 پروژه روستایی افتتاح شده که به مناسبت چهاردهمین سال تاسیس بنیاد برکت صورت گرفت این چنین توضیح داد : 7 روستای سارتکه سفلی ، سارتکه علیا ، بایزید ، ده کهنه ، کندل ، گویزله و آلی مکان از توابع شهر کانی سور شهرستان بانه با 150 خانوار و 600 نفر جمعیت امروز به شبکه گاز سراسری وصل گردیدند.

وی یادآور شد : برای گازرسانی به این 7 روستا 32 هزار متر شبکه گذاری انجام و تاکنون 113 عملک در این روستاها نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان کل هزینه گازرسانی به این 7 روستا را 30 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت : بنیاد برکت استان کردستان در این طرح مشارکتی مبلغ 7 میلیارد را پرداخت نموده است . 

 
A+ A-