شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق سنندج 30در صد از کل مصرف گاز طبیعی استان را به خود اختصاص می دهد
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: تامین سوخت نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی شهرستان سنندج در طول سال با گاز طبیعی انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد  فعله گری با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه سال  گذشته با افزایش روبرو بوده است گفت : در سال 1399 با توجه به شرایط حاکم برجامعه و شیوع ویروس کرونا مصارف گاز طبیعی در بخش های مختلف با افزایش روبرو بوده و شرکت گاز استان کردستان با سربلندی و بدون وقفه درر ارائه خدمات توانسته است با نمره عالی زمستان را سپری نمایند.

وی افزود : در سال 1399 در مجموع 918میلیون و 398 هزار و 862 متر مکعب گاز طبیعی در بخش نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی شهرستان سنندج مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش حدود 11 درصدی را نمایان می‎کند .

فعله‎گری یادآور شد  : در سال 1398 در مجموع کل مصرف نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی سنندج برابر با 832 میلیون و 902 هزار و 85 متر مکعب بوده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد درصد تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج بیان داشت : مصرف روزانه نیروگاه بطور میانگین 5/3 الی 4 میلیون متر مکعب می باشد و با مقایسه مصرف گاز طبیعی نیروگاه نسبت به مصرف کل استان کردستان ، حدود 30 درصد از مصرف گاز طبیعی در سال به بخش نیروگاهی تعلق دارد .

گفتنی است در سال 1399 کل مصرف گاز طبیعی استان کردستان در بخش های مختلف خانگی ، عمومی ، تجاری و صنعتی بیش از 3 میلیارد و 210 میلیون متر مکعب بوده است.

 
A+ A-