شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
فرماندار شهرستان قروه در دیدار با مدیر عامل گاز کردستان؛استان کردستان جای خدمتگزاری است و خدمت به مردم دلاور کردستان عبادت محسوب می شود
احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه گرشاسبی معاون بهره برداری ، ناصری رئیس امور شهرستان ها ، اولی زاده رئیس روابط عمومی و روسای جدید و قدیم اداره گاز شهرستان قروه در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری با خلیل فعله گری فرماندار جدید شهرستان قروه در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرماندار شهرستان قروه ، خدمت بدون منت را وظیفه همه ی مدیران دانست  و گفت: مردم شریف شهرستان قروه که همیشه یار و پشتیبان انقلاب بودند و وفاداری خود را به اثبات رسانده اند و در این برهه زمانی ، وظیفه مدیران ارائه خدمات مطلوب ، بی منت و بدون حاشیه به این مردم وفادار و صمیمی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن خرسندی از فعالیت مطلوب پروژه های گازرسانی در شهرستان قروه  اضافه کرد: ، تعداد 123 روستا قابلیت گازرسانی دارند ، که از این تعداد 121 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و در 2 روستا عملیات شبکه گذاری در حال انجام است که با اتمام این دو روستا تمامی روستاهای حوزه این شهرستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند .

فعله گری افزود: علاوه بر خود شهر قروه شهرهای مالوجه ، دلبران ، سریش آباد و دزج از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی بیش از 99 درصد است .

وی گفت: در سال 1400 تعداد 1549 مشترک جدید در شهرستان قروه جذب شده که در مجموع تعداد کل مشترکین شهری و روستایی  این شهرستان 53 هزار و 527 می‌باشد که این میزان تعداد 38 هزار و 129 اشتراک شهری و تعداد 15 هزار و 398 اشتراک روستایی را شامل می‌شود و در مجموع 1143 کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز در شهرستان قروه اجرا گردیده است .

در ادامه جلسه خلیل فعله گری فرماندار جدید شهرستان قروه  ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و تشکر از حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه از زحمات مهندس شهزاد حنیفی رئیس قبلی گازرسانی ناحیه قروه و تبریک به مناسبت انتصاب مهندس منصور رحیمی به سمت رئیس گازرسانی این شهرستان اظهار داشت : استان کردستان جای خدمتگزاری است و خدمت به مردم دلاور کردستان عبادت محسوب می شود.

خلیل فعله گری فرماندار قروه تغییرات را جزء لاینفک سازمان ها و آنرا زمینه ساز تحول و پیشرفت دانست و گفت: براستی که  گازرسانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان ، کاری دشوار و پر مشقت بوده و اینجانب از زحمات و تلاشگران عرصه گازرسانی تقدیر و تشکر  می کنم و امیدوارم مدیریت جدید گازرسانی شهرستان قروه زمینه ساز کیفی سازی خدمات به مشترکین عزیز و قدردان این شهرستان باشد.

وی همچنین خوش خلقی را مهمترین خصیصه یک مدیر ذکر کرد و یادآور شد : ملاک ارزیابی مدیران رفتار حسنه با ارباب رجوع است و اگر ارباب رجوعی به سازمانی مراجعه می کند حتما درخواستی دارد و بایستی کارکنان در جهت اجابت درخواست وی تلاش نمایند .

فعله گری فرماندار قروه مردم قروه را مردمی صبور و قدردان توصیف کرد و بیان داشت : یکی از خصیصه های مهم و اساسی مردم این شهرستان مطالبه گری است و اگر مردم مطالبات خود را شفاف و صریح بیان کنند موجب می گردد نقاط بهبود در سازمان ها مشخص گردد و این عامل مهمی در کمک فکری به سازمان ها محسوب می گردد.

  در ادامه این دیدار مهندس شهزاد حنیفی  رئیس سابق ناحیه قروه گزارشی از عملکرد 6 ساله خود ارائه دادند و مهندس منصور رحیمی رئیس جدید گازرسانی ناحیه برنامه های خود را برای ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات به مردم شریف شهرستان قروه بیان کردند. 

 
A+ A-