شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛در سال گذشته 51 مورد پرونده حقوقی در مراجع قضایی مورد بررسی و مختومه گردیده است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در جلسه ای که برای بررسی عملکرد واحد حقوقی برگزار گردید گفت: در سال 1400 تعداد 51 مورد پرونده حقوقی در مراجع قضایی مورد بررسی و مختومه گردیده است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ، احمد فعله گری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس و کارشناسان واحد حقوقی ،اظهار داشت : بیشتر پرونده های مطروحه توسط شرکت گاز استان در مراجع قضایی بابت شکایت استفاده غیر مجاز از گاز طبیعی و انشعاب غیر مجاز بوده و بیشترین دعاوی علیه این شرکت نیز مطالبه خسارت ناشی از اجرای طرح های گازرسانی است .

فعله گری  با بیان اینکه در سال‌1400 نمایندگان حقوقی این شرکت در 68 جلسه دادرسی در مراجع قضایی شرکت کرده اند ادامه داد : تعداد جلسات رسیدگی به شکایات کیفری 264 مورد بوده که کارشناسان این شرکت به دفاع از حقوق شرکت پرداخته که نتایج قابل قبول در حوزه حقوقی حاصل شده است  .

مدیر عامل شرکت گازاستان کردستان  همچنین به خرید و تحصیل اراضی مختلف از سوی واحد حقوقی طی سال گذشته  اشاره کرد و گفت: در سال 1400 یکی از فعالیت های مهم و حساس در حوزه حقوقی تحصیل اراضی مورد نیاز برای اجرای پروژه های گازرسانی بوده که در مجموع به 821 نفر از مالکین اراضی مسیر اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان مبلغ 52 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است .

فعله گری در مورد طرح دعوای حقوقی صاحبان اراضی در مراجع قضایی گفت : در سال گذشته فقط 20 نفر در دادگاه در اعتراض به مبالغ محاسبه شده تحصیل اراضی در دادگاه علیه شرکت گاز استان کردستان طرح دعاوی نموده اند که این عملکرد نشانگر رضایت ذینفعان از اقدامات صورت در حوزه حقوقی دارد. 

در پایان این جلسه محمد گرشاسبی سرپرست واحد حقوقی شرکت گاز استان کردستان گزارش مبسوطی از عملکرد سال گذشته و اهداف و برنامه های سال 1401 به حاضرین در جلسه ارائه دادند.

 
A+ A-