شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
بهمنی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان ؛شرکت گاز استان کردستان یکی از سازمان های بسیار موفق درزمینه پاسخگویی است
در روز یکشنبه مورخ هشتم تیرماه سال جاری مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بهمراه هوشنگ اولی زاده رئیس روابط عمومی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراد علی بهمنی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در محل استانداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در این دیدار بهمنی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در مورد وظایف و اقدامات حوزه خود گفت : یکی از اهداف استراتژیک دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ها ایجاد هماهنگی و تبادل اطلاعات با واحد های بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای استانی ، دستگاههای اجرایی به منظور حسن انجام وظایف محوله و ایجاد هماهنگی در خصوص پاسخگویی به شکایات  مردمی است .

وی افزود : ارتباط مستمر و انجام مکاتبات اداری با سطوح مدیریتی واحدهای ذیربط در نهاد ریاست جمهوری و مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و سایر مدیران واحدهای دستگاه های اجرایی ملی همسطح در حیطه وظایف  اصلی و اساسی این حوزه است .

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در ادامه به وظایف حوزه ارتباطات مردمی (سامانه سامد) اشاره داشت و گفت : انجام هماهنگی لازم جهت برقراری ارتباط مستقیم و بر خط مسئولین استانی بامردم از طریق تلفن (111) یکی از اقدامات بسیار موثر حوزه ارتباطات مردمی بوده که در طول هفته مدیران کل ادارات با حضور در مرکز ارتباطات تلفنی به اصورت مستقیم جوابگویی درخواست ها و شکایات به مردم شریف در سراسر استان است . 

این مقام مسئول یکی دیگر از وظایف مهم و اساسی حوزه سامانه سامد را انجام امور مربوط به ثبت، ارجاع و پیگیری نامه های واصله در سفرهای شهرستانی استاندار در ارتباطات موثر مردمی در بستر سامد و از طریق سرشماره( 111) ذکر کرد.

بهمنی شرکت گاز استان کردستان را یک از موفق ترین سازمان های استان کردستان در حوزه پاسخگویی ذکر کرد و اظهار داشت : با بررسی و نظرسنجی های که در خصوص میزان رضایت مندی حاصله از خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز استان کردستان صورت گرفته و تحلیل این داده ها این نتیجه حاصل شده که این شرکت در زمینه فعالیت های تخصصی بسیار مطلوب عمل کرده و در حوزه پاسخگویی و ارتباطات مردمی نیزدارای اثربخشی فراوانی بوده است که این عملکرد درخشان جا ی تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این جلسه مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل سازنده و مثبت  دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان با این شرکت بیان داشت : شرکت گاز استان کردستان تمام هم و غم خود را صرف ارتقای سطح رضایت مندی و ارئه خدمات به مردم شریف و نجیب استان کردستان نموده و تلاش می نماید با گسترش شبکه های گازرسانی و کیفی سازی خدمات سطح این رضایت مندی را به حد اعلاء برساند.

فعله گری به انجام خدمات امداد 194 از طریق سامانه الکترونیکی اشاره و خاطرنشان کرد: ضبط تمامی درخواست های وارده، ارجاع درخواست ها به نزدیک ترین خودرو امدادی حاضر در محل، نظارت بر عملکرد نیروهای امدادی و مدت زمان رسیدگی به درخواست ها از طریق نرم افزار GPS، اخذ گزارش های مدیریتی و آماری امداد رسانی و بررسی عملکرد اجرایی، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد، از خدمات این سامانه هوشمند و پیشرفته در سطح استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ضمن اشاره به این مورد که مردم کردستان شایسته ممتازترین خدمات هستند؛ گفت: یکی از امتیازات این شرکت، سیستم مکانیزه پاسخگویی به شکایات است که به صورت پیوسته در حال پاسخگویی به یکایک متقاضیان است.

وی در پایان بر پرهیز از بوروکراسی اداری برای پاسخگویی به شکایات تاکید کرد و گفت: باید با کوتاه کردن روند اداری رسیدگی به درخواست ها و ارسال مستقیم پیام وارده به مسئول مربوطه، زمینه کاهش مدت زمان پاسخگویی فراهم شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری مابین شرکت گاز استان کردستان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان منعقد گردید. 

 
A+ A-