شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛دومین رویداد گاز و رسانه در استان کردستان برگزار می‌شود
مهندس احمد فعله گری گفت : شرکت گاز استان کردستان با استعانت از خداوند تعالی دومین رویداد گاز و رسانه های استان را با حمایت و همکاری استانداری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صدا وسیمای مرکز کردستان ، خانه مطبوعات ، رسانه هاو نشریات سراسری و استانی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری هدف از برگزاری این رویداد را این گونه تشریح کرد : این رویداد با هدف فرهنگ سازی در مورد مصرف بهینه گاز طبیعی و استفاده ایمن و صحیح از این نعمت الهی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات شرکت گاز استان کردستان ، قدردانی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران ارجمند رسانه ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند» و «عکس»، آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند، افزود: محورهای رویداد شامل گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی در کردستان، گاز و ایمنی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست و  گسترش گازرسانی به روستاهای مناطق مرزی و کوخ های شهرستان بانه در استان است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه این رویداد دارای بخش ویژه "فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی  و رعایت الزامات ایمنی" است، افزود: شرکت در تمام بخش‌های این رویداد رسانه‌ای آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای هر بخش پنج اثر به دبیرخانه ارسال نمایند.

فعله گری اضافه کرد: نظر به اینکه در نشست مطبوعاتی مورخ 30/05/1401 بصورت حضوری اطلاع رسانی آن صورت گرفت آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که از اول شهریور ماه سال جاری  تا دهم دی ماه در یکی از نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: پس از جمع آوری و داوری آثار مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر در اواخر بهمن برگزار خواهد شد .

فعله گری در پایان توضیحاتش بیان داشت : به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی و به نفرات اول تندیس رویداد هم اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است خبرنگاران رسانه ها ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد در سنندج خیابان اردلان کوچه راهنمایی و رانندگی دفتر خبرگزاری فارس ارسال نمایند یا با شماره تلفن 09183730960 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است اولین رویداد شرکت گاز استان کردستان و رسانه ها در سال 1400 برگزار و تعدادی آثاری که به رویداد ارسال گردید 568 مورد بود که 268 اثر که در وقت مقرر به دبیر خانه ارسال شده بود مورد داوری قرار گرفت ، لذا روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان از شرکت کنندگان درخواست می کند آثار خود را به موقع به دبیر خانه ارسال نمایند. 

 
A+ A-