شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل گاز کردستان در جلسه با پیمانکاران؛ پیمانکاران به توانمندسازی شرکت‌های گاز استانی کمک شایانی می‌کنند.
جلسه دیدار عمومی مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با پیمانکاران بخش‌های اجرایی، خدماتی و تامین‌کنندگان کالا در سال 97 در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور رؤسای واحدهای ستادی مرتبط در راستای اهداف تعالی سازمانی تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در نشست عمومی که با حضور پیمانکاران و رؤسای واحدهای مرتبط تشکیل گردید، گفت: پیمانکاران در بخش اجرای پروژه های گازرسانی و خدمات پشتیبانی بازوان اجرایی شرکت‌های گاز استانی بوده که در جهت ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر بدست مشترکین گاز طبیعی گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه تمامی پیمانکاران، ذینفعان ما محسوب می‌گردند، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط مؤثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این جلسه تشکیل تا مسائل و مشکلات به صورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد رضایت پیمانکاران اظهار داشت: در جهت سیستم تعالی سازمانی برای سنجش میزان رضایت پیمانکاران از شرکت گاز استان کردستان نظرسنجی صورت گرفته و در این نظرسنجی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و سعی می‌گردد در جهت ارتقاء نقاط قوت و قابل بهبود اقدامات عملی صورت گرفته و در دوره بعدی قابل لمس باشد.

این مقام مسئول از زحمات پیمانکاران در بخش‌های مختلف تشکر کرده و اظهار داشت: زحمات پیمانکاران برای پیشبرد اهداف شرکت گاز استان کردستان در جهت رفاه و آسایش مردم شریف و نجیب این خطه از مملکت اسلامی برکسی پوشیده نیست و قدردان این تلاش‌ها بوده و برای تقویت و رشد و توانمندسازی آنان تلاش می‌کنیم تا هرچه بیشتر شرایط رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه تقویت گردد.

فعله‌گری در مورد بکارگیری پیمانکاران اظهار داشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری در بخش پروژه‌های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان، و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه‌های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان‌های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به آکام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: استان کردستان به یاری خداوند تعالی و زحمات و تلاش شما عزیزان در بخش شاخص گازرسانی در رده استان‌های برتر کشور محسوب می‌گردد و این نشان از تلاش بی‌وقفه پیمانکاران شریف این بخش دارد.

مهندس فعله‌گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان به دنبال کسب اعتبار در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی میسر نخواهد گردید، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت‌مندی نیز افزایش یابد.

وی به پیمانکاران توصیه کرد برای ارائه عملکرد بهتر استانداردهای لازم و الزاماتHSE  را در اجرای پروژه‌ها بکارگرفته و این نوید را داد که در سال آتی پروژه‌های زیادی برای اجراء تعریف شده که فقط به کمک شما محقق خواهد شد.

فعله‌گری رعایت اخلاق در روابط کاری را ضروری دانست و بیان داشت: رعایت اخلاق در روابط متقابل کارفرما و پیمانکاران بسیار ضروری بوده و التزام عملی بر این امر می‌تواند تضمین‌کننده رشد و توسعه در جنبه‌های مختلف صنعتی و اجتماعی باشد.

در ادامه این دیدار، پیمانکاران بخش‌های اجرایی و پشتیبانی به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه، نسبت به پاسخ‌گویی توسط مدیرعامل و هیئت رئیسه اقدام گردید.

 
A+ A-