شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
فرماندار دیواندره در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ گازرسانی در مناطق سردسیر شهرستان دیواندره نشان از عزم راسخ دولت برای ارائه خدمات در مناطق محروم
مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و تعدادی از رؤسای ستادی با مهندس جعفرتوان فرماندار دیواندره در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند ایشان عملکرد شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در مورد وضعیت گازرسانی در شهرستان دیواندره اینگونه اظهار داشتند: شهرستان دیواندره و بخصوص بخش زرینه این شهرستان در فصل سرما در اکثر اوقات زمانی جزء سردترین نقاط استان و حتی گاهی اوقات جزء سردترین مناطق کشور است و گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی و بخصوص مناطق سردسیر کشور و استان دارد.

وی افزود: شهرستان دیواندره دارای 12 هزار و 47 مشترک شهری و 12 هزار و 288 مشترک روستایی است که درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستای 90 درصد می‌باشد که در هر دو مورد از میانگین کشوری بالاتر است.   

در ادامه این دیدار مهندس جعفر توان فرماندار شهرستان دیواندره اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشت و در حال حاضر نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت این شهرستان که نشانگر ضریب نفوذ در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی 90 درصد بوده که نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت‌رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است و این عملکرد جای تقدیر دارد.

وی افزود: تعداد 160 روستا در شهرستان دیواندره از قابلیت گازرسانی برخوردارست که تعداد 124 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است و تعداد 4 مجتمع گازرسانی در سطح شهرستان فعال بوده و تعداد 21 پروژه روستایی دیگر نیز در مراحل مطالعاتی، طراحی و انتخاب پیمانکار می‌باشد وبه این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 99 کلیه روستاهای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

فرماندار دیواندره در پایان سخنان خود درخواست گازرسانی به چند روستای بخش سارال را عنوان نمودند که مهندس احمد فعله‌گری در این مورد قول مساعد دادند که برنامه‌ریزی مطالعاتی صورت گیرد. 

در پایان این دیدار مهندس هیبت‌الله فداکار رئیس گازرسانی ناحیه دیواندره گزارش در مورد آخرین وضعیت گازرسانی و خدمات در این شهرستان به حاضرین در جلسه ارائه دادند.

 
A+ A-