شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ اشتراک‌پذیری رایگان بیش از 2 هزار واحد مسکونی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: 2 هزار و 439 واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی استان کردستان از اشتراک رایگان گاز در سال گذشته و شش ماهه اول سال 98 برخوردار شدند.

احمد فعله‌گری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در سنندج اظهار داشت: سال گذشته در خدمات‌رسانی به مردم استان هیچ‌گونه خللی ایجاد نشده و تمامی اقدامات این شرکت به موقع صورت گرفته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز خدمات رایگان در زمینه برقراری انشعاب گاز و نصب کنتور ارائه شده است .

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در سال 97 تعداد 2 هزار و  75 مشترک در قالب ارائه خدمات رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان از اشتراک رایگان برخوردار شده‌اند که 1 هزار 589 واحد مسکونی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 486 مورد ازمددجویان تحت پوشش سارمان بهزیستی استان کردستان بوده‌اند.

فعله‌گری در مورد هزینه‌های اشتراک‌پذیری رایگان مددجویان سال 97 این گونه توضیح داد: برای تحت پوشش 2 هزار و 75 خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان که در مجموع مبلغ بهره‌مندی این خانوارها از طرح رایگان اشتراک‌پذیری در سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد و 373 میلیون و 85 هزار و 380 ریال بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد 364 مشترکی که بطور رایگان در سال 98 جذب شده اند تعداد 273 مورد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعداد 297 مورد از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده‌اند که در مجموع مبلغ بهره‌مندی این خانوارها از طرح رایگان اشتراک‌پذیری در شش ماهه اول سال جاری  769 میلیون و 576 هزار ریال بوده است.

مهندس فعله‌گری در پایان سخنانش اظهار داشت: مبلغ کل هزینه شده برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان این دو سازمان در خصوص استفاده از اشتراک‌پذیری رایگان در سال97 و شش ماهه اول سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 142 میلیون و 661 هزار و 460 ریال را شامل می‌شود.

 
A+ A-