شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ کردستانی‌ها تا بیستم آبان ماه سال 98 بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 8 ماهه سال جاری منتهی به روز بیستم آبان ماه، 1 میلیارد و 539 میلیون و 509 هزار و 745 متر مکعب گاز مصرف نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 1.6 درصدی مواجه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 8 ماهه منتهی به روز بیستم آبان ماه سال 97 با مصرف 1 میلیارد و 515 میلیون و 122 هزار و 387 متر مکعب مواجه بوده‌اند.

فعله‌گری مصرف مشترکین گاز طبیعی از اول آبان تا بیستم را این‌گونه بیان کرد: در مدت 20 روز منتهی به بیستم آبان ماه سال جاری مصرف‌کنندگان گاز در استان کردستان 173 میلیون و 281 هزار و 464 متر مکعب گاز مصرف نموده که در همین بازه زمانی در سال 97 مصرف برابر با 179 میلیون و 861 هزار و 300 متر مکعب بوده که کاهش 3.7 درصدی را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: از پانزدهم هر سال فصل سرد شروع شده و شرکت ملی گاز یارانه بیشتری به مصرف‌کنندگان گاز پرداخت می‌کنند و تعرفه مصرف از نرخ پایین‌تری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد تداوم خدمات شرکت گاز استان کردستان گفت: در چند سال اخیر با بسترسازی و تقویت زیرساخت‌های خطوط انتقال و شبکه‌های گازرسانی روند تداوم خدمت‌رسانی به مردم شریف، نجیب و خونگرم استان کردستان از وضعیت مطلوبی برخوردارست.

مهندس فعله‌گری با پایان فصل گرما و ورود به فصول سرد سال از مشترکین درخواست کرد ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی نهایت صرفه‌جویی را داشته و با رعایت الگوی بهینه مصرف این شرکت را در ارائه خدمات یاری رسانند.

وی پیش‌بینی کرد کل مصرف گاز استان کردستان تا پایان سال جاری از مرز 3 میلیارد متر مکعب فراتر رود.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای 527 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی می‌باشد.

 
A+ A-