شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
باحضور مدیر عامل ؛میز ارتباطات و رسیدگی به درخواست های مردمی شرکت گاز استان کردستان در شهرستان سقز دایر گردید
در روز دوشنبه مورخ سیزدهم دی ماه احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان به همراه محمد گرشاسبی معاون بهره برداری و خندانی رئیس ناحیه سقز با پیمانکاران اجرایی و خدماتی ، پرسنل ناحیه و مشترکین و متقاضیان در ناحیه گازرسانی سقز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بصورت حضوری دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری هدف از برگزاری این جلسه حضوری را رسیدگی به درخواست ها و  پاسخگوی مستقیم ذکر کرد و گفت : هدف از دیدار چهره به چهره با مردم ، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی است که باعث می گردد سطح رضایت مندی مردم از خدمات شرکت گاز استان کردستان با ارتقاء روبرو شود.

وی افزود: یکی از اقدامات و الزامات ارتباط مستقیم با مردم و همچنین پیگیری درخواست‌های آنان، استقرار میزهای ارتباطی بین مدیران دستگاه‌های دولتی با مردم است موجب رسیدگی و حل مشکلات مردمی می گردد.

وی یکی از استراتژی های محوری شرکت گاز استان کردستان ، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری و همچنین پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشترکین و متقاضیان عنوان کرد و افزود: اجرای صحیح این اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را به دنبال دارد.

احمد فعله گری در ادامه بیان داشت: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را بدنبال دارد، پاسخگویی همراه با احترام قطعاً مصداق عبادت است.

وی تصریح کرد: بایستی نیازهای مشتریان درون سازمان و برون سازمانی شناسایی شود تا نهایتاً تمامی پیشنهادات منجر به صرفه جویی، سرعت عمل و رضایت ارباب رجوع حاصل گردد.

لازم به ذکر است در این برنامه دیدار عمومی  مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با تعداد40 نفر از مراجعان بصورت چهره به چهره و با رعایت الزمات و پروتکل های بهداشتی، ملاقات نموده و به طور مستقیم به درخواست های ایشان رسیدگی کرد.
 
A+ A-