شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
برگ زرین دیگر در کارنامه درخشان روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه با 413 اثردریافتی و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه با حضور دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان ، دکتر اکبر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر نوری معاون اقتصادی استانداری ، مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ، مدیران کل ادارات ، مدیران روابط عمومی ادارات و جمع کثیری از خبرنگاران رسانه های استان در روز پنج شنبه مورخ بیست و چهارم اسفند ماه سال 1402 در سالن آمفی تئاتر شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری در اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه در سنندج، اظهار کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان نظام و انفجار در دو نقطه مهم از خطوط گاز کشور با مدیریت بسیار خوبی که صورت گرفت، هیچ مشکل و اختلالی در بحث گازرسانی در زمستان امسال در کشور نداشتیم.

وی تصریح کرد: امروز به پایان گازرسانی در کردستان رسیده ایم ولی این به معنای پایان کار نبوده و کار ادامه دارد ایجاد صنایع مولددر این حوزه در دستور کار است.

وی افزود: راهی را که از سال 71 شروع کردیم با تلاش و مشقت و پیگیری خیلی از کارکنان و مسئولین در دولت‌های مختلف امروز به خط پایان خود رسیده است.مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در مناطق کوهستانی و صعب العبور امروز به پوشش 100 درصدی در گازرسانی رسیده ایم.

فعله‌گری با بیان اینکه در کنار یک هزار 650 روستا به 100 کوخ نیز در سطح استان گازرسانی شده است، گفت: آنچه محقق شده لطف پروردگار و همراهی و مدیریت ویژه استان بوده است که جا دارد از همه روسای دستگاه‌های اجرایی به ویژه استاندار و آحاد مردم تقدیر داشته باشم.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اذعان کرد: نقش اصحاب رسانه در دستیابی به تحقق 100 درصدی گازرسانی در سطح استان بی بدیل و قابل توجه بوده است.

فعله‌گری با تاکید براینکه امروز شعله های آبی گاز در دورترین و صعب العبورترین نقاط سطح استان روشن و گرمابخش زندگی مردم شده است، گفت: از نگاه ویژه شرکت ملی گاز که در تامین اعتبارات پروژه های گازرسانی در استان سنگ تمام گذاشتند تقدیر می کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان توسعه عدالت اجتماعی در حوزه گازرسانی امروز در کردستان کاملا عملیاتی شده است، عنوان کرد: امروز تمام مردم استان از شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند و در این راستا عدالت کاملا رعایت شده است.

وی پایداری در تامین گاز را از اولویت های بسیار مهم ذکر کرد و افزود: در حوزه انتقال گاز و پایداری آن با تلاش تک تک همکاران در بهترین جایگاه قرار داریم و کوچکترین مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف گاز از دلایل اصلی برگزاری جشنواره گاز و رسانه بود که خوشبختانه شاهد برگزاری سومین دوره این جشنواره به صورت منطقه ای هستیم.مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه آثار از 5 استان غرب کشور به دبیرخانه جشنواره گاز و رسانه ارسال شده است، گفت: تلاش خوبی در راستای برگزاری این جشنواره صورت گرفته و امیدواریم شاهد استمرار دوره های بعدی آن باشیم.

فعله گری از ارسال 413 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه خبر داد و افزود: این آثار در هشت بخش و بیشتر تمرکز روی دستاوردهای گازرسانی و فرهنگ مصرف بوده و امروز در اختتامیه این جشنواره از 40 اثر برتر تقدیر می شود.

وی اضافه کرد: برنامه ما در چهارمین دوره برگزاری این جشنواره به صورت ملی خواهد بود و امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بالاتر اصحاب رسانه در دوره آینده باشیم.

درپایان این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره منطقه ای گاز و رسانه در 8 بخش خبر ، مصاحبه ، گزارش ، تیتر ، عکس ، فیلم ، یادداشت ، بخش ویژه با محوریت فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با اهدای تندیس ، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر و در ضمن از برگزیدگان هیئت داوران و پیشکسوتان نیز تقدیر بعمل آمد .

 
A+ A-