شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛در سال گذشته تعداد 283 مورد پاسخگویی و دیدار عمومی با مشترکین صورت گرفته است
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد پاسخگویی سریع و صریح به ارباب رجوع گفت : یکی ازاستراتژی های محوری این شرکت چابکی و سرآمدی درعملیات و پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشترکین بوده و اجرای صحیح این اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را بدنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد رعایت حرمت مراجعان گفت: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمام ادیان و فرهنگ ها جایگاه والا و بلند مرتبه دارد و و تمامی بزرگان دین و صاحبان اندیشه به آن تاکید نموده اند و در سند استراتژی شرکت و در مدل تعالی سازمانی تاکید ویژه ای هم به این اصل مهم شده است.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به تکریم انسان ها توجه ویژه ای صورت گرفته است، گفت: رعایت حرمت انسان ها بنیادی ترین ارزش نظام اسلامی است و بین رضایت مردم و رضایت خداوند ارتباط مستقیم وجود دارد.

وی افزود: بحث تکریم و پاسخگویی به مراجعان یکی از مباحث مهمی است که در دستگاه های اجرایی مطرح است و اساسا هدف نهایی بدست آوردن رضایت مندی مردمی است و موارد، مشکلات و مسائل ارباب رجوع، نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع، حقوق شهروندی را در بر می گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اصول مشتری داری اظهارداشت: اصولا مشتری مداری نه به خاطر رعایت مفاد دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ابلاغیه های اداری بلکه یک وظیفه انسانی است و نباید آنرا بعنوان وظیفه اضافی متصور بود و این اصل مهم بایستی سرلوحه امورقرار گیرد.

فعله گری در ادامه بیان کرد: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را بدنبال داشته و برای یک فرد مسلمان پاسخگویی سریع و صریح همراه با احترام عبادت بشمار می رود و بهترین روش برای نزدیکی به خداوند است.

وی گفت: بایستی نیازهای مشتریان درون سازمان و برون سازمانی شناسایی شود و پیمایش گردد تا نهایتا کلیه پیشنهادات منجر به صرفه جویی، سرعت عمل، و رضایت ارباب رجوعان گردد.

فعله گری یادآور شد : در سال گذشته در مجموع 283 مورد پاسخگویی توسط مدیر عامل صورت گرفته که به علت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 56 جلسه آن به صورت حضوری و چهره به چهره انجام گرفته و مابقی پاسخگویی ها در قالب تماس تلفنی و مکاتبات انجام گرفته است .

وی در ادامه اظهارداشت : برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مشترکین کل استان 5 بار حضور در سامانه سامد استانداری و ارتباط تلفنی با شماره 111 یکی دیگر از موارد اساسی در تکریم مشترکین عزیز و نجیب استان کردستان است که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

فعله گری در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای نوین عصر حاضر در خصوص مدیریت توجه به ارباب رجوع و جلب رضایت خدمت گیرندگان است که در این راستا مولفه سرعت، صحت و دقت در انجام خدمت رسانی بسیار مهم است.

 
A+ A-