شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز کردستان؛در دیدار عمومی با کارکنان اهداف و برنامه های سال 1400 را تشریح کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزش در کار و تلاش را فراهم و موجب بهبود راندمان و بهره وری سازمان می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری روز دوشنبه  مورخ 13/02/1400در جلسه ملاقات عمومی با کارکنان که با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید اظهار داشت: اولین نکته مهم و حیاتی در فرایند برنامه ریزی ، تعیین هدف یا اهداف است. اهداف ، عنصر اصلی برنامه ریزی بوده و برنامه ها برای دستیابی به آن طراحی و سپس اجرا می شوند و در این راستا اهداف سازمانی به فعالیت ها، تلاش ها و حرکت سازمان جهت داده و آن ها را در مسیر معین و مشخصی رهنمون می شوند.

 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تقدیر از خدمات کارکنان خدوم بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات در فرآیندهای سازمانی تاکید کرد و افزود : اولین ضرورت برای ما اقدام براساس مقررات است و همه باید در رده های مختلف سازمانی به خوبی به وظایف مان عمل نمائیم.

فعله گری با اشاره به ضرورت توسعه ارتباطات سازمانی ، بر تعامل هر چه بیشتر کارکنان و مدیریت سازمان تاکید کرد و افزود : اگر هدف های سازمان مشخص نشود، مسیر حرکت سازمان روشن نخواهد شد، و زمانی که مسیر حرکت سازمان و جهت فعالیت های آن مشخص ‍ نباشد، ابهام و سر در گمی سازمان فرا گرفته و کارکنان دچار بلاتکلیفی خواهند شد. بی تردید این مسئله ، کاهش میزان اثر بخشی سازمان را به دنبال دارد.

وی تلاش خستگی ناپذیر کارکنان شرکت گاز استان کردستان در تمام زمینه ها را تحسین نمود و بیان داشت : خوشبختانه هر سال برنامه ها و اهداف شرکت با شکل‌گیری طرح‌ها و پروژه‌ها انجام  می شود و ارائه مطالعات امکان سنجی اقتصادی طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی جهت توسعه شبکه های گازرسانی تهیه و بروزرسانی شده و هزینه طرح‌های جاری و آتی شرکت با پیش بینی درست و صحیح  بودجه‌ریزی سالیانه طرح‌های سرمایه‌ای شرکت انجام گرفته و نظارت بر انجام فرایندهای مدیریت پروژه پیمانکاران اصلی، و کنترل زمان و هزینه طرح‌ها و پروژه‌های شرکت از طریق نظارت بر روند اجرای کار پیمانکاران مورد پایش قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان عملکرد شرکت را مطلوب توصیف کرد و گفت : با مروری بر بخشهای مهم عملکردی از جمله در حوزه های توسعه شبکه های گازرسانی شهری و روستایی ، افزایش اشتراک پذیری ،کیفی سازی خدمات و مدیریت مصرف در طی سالهای اخیر نیز به وضوح رشد قابل تأملی را نشان می دهد، به گونه ای که در حال حاضر سهم گاز طبیعی در سبد مصرف انرژی استان  به بیش از 70 درصد رسیده است که ناشی از صرف فعل خواستن و توان متخصصان و کارکنان متعهد این شرکت می باشد .

فعله گری در پایان سخنانش اهداف شرکت گاز استان کردستان در سال 1400 را این گونه تشریح کرد: گازرسانی به 145 روستا ، 250 واحد صنعتی ، افرایش ظرفیت ایستگاه های سی جی اس در شهرهای سقز ، دیواندره و ریخلان مریوان  کیفی سازی خدمات ، مقاوم سازی ساختمان ها و تاسیسات و افزایش رضایت مندی کارکنان و مشترکین از جمله اهداف و برنامه های مدون سال جاری می باشد.

در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان  به سوالات کارکنان پاسخ داد.

 
A+ A-