شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛4 روستا و 6 واحد صنعتی در شهرستان سقزبه شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند
شمار روستاهای برخوردار از گاز طبیعی شهرستان سقز که دومین شهرستان بزرگ استان کردستان می باشد با افتتاح پروژه گازرسانی به 4 روستا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به243روستا افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری در مورد وضعیت گازرسانی شهرستان سقز گفت : از تعداد 256 روستای سقز که قابلیت گازرسانی دارند هم اکنون 239 روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردارست .

 در ادامه فعله گری ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : در روز دوشنبه مورخ یکم آذرماه به مناسبت گرامیداشت این هفته 4 روستا و 6 واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل گردیدند.

 این مقام مسئول در مورد گازرسانی به چهار روستای افتتاح شده چنین توضیح داد : روستای کانی سید با متراژ 3888 متر ، موسم آباد با متراژ 843 متر ، روستای گویزه با متراژ 5175 و روستای شیخ چوپان با متراژ 5576 شبکه گذاری از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

 فعله گری در ادامه افزود  : برای گازرسانی به 5 واحد صنعتی و یک واحد جایگاه سی ان جی 6695 متر شبکه اجراء شده است.

 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به نصب 115 مورد علمک در طرح های افتتاح شده اشاره کرد و هزینه صرف شده برای اجرای این طرح ها را فقط در بخش کالا و اجراء 42 میلیارد ذکر کرد.

 فعله گری ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان سقز را این گونه تشریح کرد: در جمعیت شهری ضریب نفوذ گاز طبیعی 100 درصد بوده و این ضریب در جمعیت روستایی 96 درصد است.

 گفتنی است تعداد کل مشترکین گاز طبیعی 76 هزار و 501 مورد است که تعداد 60 هزار و 270 مورد آن در شهرها و 16 هزار و 231 مورد در روستاها جذب شده است.

 
A+ A-