شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل گاز کردستان در جلسه با پیمانکاران ؛غیرت و تعصب پیمانکاران پروژه های گازرسانی استان کردستان مثال زدنی است
جلسه دیدار عمومی مدیر عامل شرکت گاز کردستان با پیمانکاران که در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور مدیر عامل و روسای واحدهای ستادی و با دعوت از پیمانکاران بخش های اجرای پروژه های گازرسانی در راستای بررسی مشکلات رفع چالش های موجود و راهکاری اساسی برای پیشبرد اهداف توسعه خدمات گازرسانی در سطح استان تشکیل گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری  در این نشست عمومی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه تمام توان خود را بکار گرفته ایم  تا آسیبی به این قشر زحمتکش نرسد و در چارچوب قوانین و الزامات موجود زحمات این عزیزان جبران شود .

فعله گری چابک سازی فرآیندهای مربوط به اجرای پروژه های گازرسانی را یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان کردستان برشمرد و اظهار داشت : با همت و تلاش کارکنان ، عوامل اجرایی و پیمانکاران امروز ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری به 100 درصد و در جمعیت روستایی به 98 درصد رسیده و در مجموع 98/7درصد از جمعیت کل استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد  .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد عملکرد پیمانکاران اظهارداشت : اجرای 13 هزار کیلومتر شبکه گذاری در سطح شهرها و روستاها ، گازدار کردن 32 شهر و 1480 روستا ، اشتراک پذیری بیش از 585 هزار مشترک و خدمت رسانی به این حجم گسترده مشترکین جرء در سایه تلاش و همت و زحمات پیمانکاران کوشا محقق نخواهد گردید .

فعله گری پیمانکاران اجرایی بخش گازرسانی استان کردستان را مردان شجاع و مبارزان جبهه اقتصادی ذکر کرد و ادامه داد : غیرت و تعصب پیمانکاران فعال بخش گازرسانی استان کردستان مثال زدنی است و این قشر زحمت کش بار توسعه رفاه در استان را به دوش می کشند .

وی با بیان اینکه تمامی پیمانکاران ، ذینفعان ما محسوب می گردند ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این جلسه تشکیل تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی گردد .

فعله گری تصریح کرد : خوشبختانه درحد امکان تلاش نمودیم تا مسائل ومشکلات مرتبط با طرحهای گاز رسانی را با همیاری مطلوب پیمانکاران عزیز به حد اقل برسانیم که الحمد ا... در این راستا این عزیزان نهایت همکاری را با این شرکت اعمال نمودند.

وی در مورد بکارگیری پیمانکاران اظهارداشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری در بخش پروژه های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان ، و آگاه به مسائل فرهنگی  و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به سرانجام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با تاکید بر تعامل بیشتربا پیمانکاران درسال جدید تصریح کرد : این امر نشات گرفته از تعامل خوب و مناسب فی مابین شرکت و پیمانکاران عزیز در بخش های فعال عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی  می باشد مسئولان این شرکت  برای رفع مشکلات و تامین خواسته های آنان از هیچ کوششی دریغ ننموده و در حد امکان تلاش دارد شرایط مطلوبی را  فراهم نماید .

فعله گری گلایه ای نیز از عملکرد سال جاری پیمانکاران داشتند و آن کند پیش رفتن شبکه گذاری در چند ماه اول سال جاری بود که در هر روز کمتر از 2 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است که نیاز است همت بیشتری برای افرایش میزان لوله گذاری صورت گیرد.

در ادامه این نشست دوستانه ، پیمانکاران حاضرنیز ضمن تقدیرازمدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت رئیسه نقطه نظرات ،پیشنهادات و سئولات مورد نظر خود را مطرح نمودند که پس از بحث و تبادل نظر ، موانع و مشکلات مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

 
A+ A-