شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛مشترکان گاز طبیعی در استان سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 638 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد: میزان مصرف گاز سال گذشته 3 میلیارد و 638 میلیون و 900 هزار و 712 متر مکعب بوده است که از این میزان 49 درصد سهم مصارف منازل مسکونی و خانگی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری در جلسه بررسی عملکرد واحدهای ستادی گفت: با بررسی روند مصرف و مقایسه بین سال های 1400 و سال 1401 مشخص می گردد میزان مصرف روند افزایشی داشته و 4.4 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ترکیب مصرف گاز طبیعی در فصول مختلف را این گونه تشریح کرد : کل مصرف استان در فصول مختلف به این ترتیب می باشد ؛  فصل بهار 18 درصد ، فصل تابستان 10 درصد ، فصل پاییز 28 درصد و 44 درصد مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان اتفاق می افتد.

فعله گری از همراهی و همدلی مشترکین عزیز شرکت گاز استان کردستان در گذر از فصل سرمای فراگیر و گسترده سال گذشته تشکر کرد و گفت : با وجود افزایش تعداد زیاد مشترکین در سال گذشته و محدودیت مصرف تعدادی از صنایع ، خوشبختانه سال گذشته هیچگونه قطع گازی نداشتیم و خدمات با تلاش همکاران شرکت مستمر و مداوم بود. 
 
A+ A-