شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
فرماندار جدید شهرستان بیجار در دیدار با مدیر عامل گاز کردستان؛شهرستان بیجار بعنوان قطب انرژی در استان کردستان به شمار می رود
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه تعدادی از روسای ستادی و رئیس ناحیه شهرستان بیجار با مهندس محمد حسین محبیان فرماندار جدید شهرستان بیجار در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در این دیدار خدمت بدون منت را وظیفه همه ی مدیران دانست  و گفت: مردم شریف شهرستان بیجار که همیشه یار و پشتیبان انقلاب بودند و وفاداری خود را به اثبات رسانده اند و وظیفه مدیران در این برهه زمانی فقط  ارائه خدمات مطلوب ، بی منت و بدون حاشیه به این مردم وفادارست.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن خرسندی از فعالیت مطلوب پروژه های گازرسانی در این شهرستان اضافه کرد: از تعداد 235 روستای دارای سکنه در شهرستان بیجار ، تعداد 220روستا دارای جمعیت بالاتر از 20 خانوار می باشد که تاکنون تعداد 225 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست که نمایانگر عملکرد بیشتر شرکت گاز استان کردستان نسبت به تعهدات بوده است.

وی به پروژه های فعال شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت : هم اکنون عملیات گازرسانی  در 7 روستا فعال است که با گازدار شدن این تعداد روستا تعداد روستاهای گازدار به 232 مورد افزایش می یابد که نشان از عملکرد فوق العاده شرکت گاز استان کردستان دارد و برای 3 روستای دیگر نیز که جمعیت آن ها کمتر از 10 خانوار می باشدبرنامه ریزی لازم صورت گرفته است .

فعله گری در ادامه در مورد بستر سازی مناسب برای ارائه خدمات به صنایع گفت : این شرکت آمادگی دارد انرژی لازم برای صنایع و واحدهای تولیدی جدید فراهم کند و محدودیتی در این زمینه متصور نیست که می توان به ایجاد زیر ساخت های لازم برای تامین گاز طبیعی شرکت ذوب آهن با ظرفیت 55 هزار متر مکعب در ساعت اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود به تعداد مشترکین اشاره ای داشت و اضافه کرد : کل شهرستان بیجار 36 هزار و 504 مشترک است که تعداد مشترکین روستایی 13 هزار و 810 مورد و مابقی ساکنان شهر می باشند.

فرماندار جدید شهرستان بیجار ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و تشکر از حضور مدیر و همراهان اظهار داشت : فعالیت‌های شرکت گاز استان کردستان در شهرستان بیجار طی چندسال اخیر با گذشته قابل مقایسه نیست و خدمت رسانی‌ها در عرصه‌ گازرسانی با سرعت و شتاب در حرکت است و مردم نیز بهخوبی آن را در زندگی خود لمس می‌کنند و آینده روشنی برای تامین انرژی مستمر در این شهرستان متصور است.

مهندس محمد حسین محبیان در ادامه سخنان خود گفت : روحیه مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان روحیه جهادی است و عرق و روحیه سازمانی در این شرکت در حد بالایی قرار داشته و این امر باعث می گردد ارائه خدمات به مردم در سطح شهرها و روستاها از ضریب بسیار بالایی برخوردار بوده و اقدامات ارزشمند آن ها نمود چندین برابر داشته باشد و این عملکرد شهرستان بیجار را بعنوان قطب انرژی در استان کردستان مطرح کرده است.

محبیان با اشاره به اینکه شهرستان بیجار بعنوان بام ایران مشهور است و دارای زمستان های سخت و دشوار است و تامین سوخت از مهمترین خدمات دولت محسوب می گردد ، افزود: براستی که  گازرسانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان ، کاری دشوار و پر مشقت بوده و اینجانب از زحمات تلاشگران عرصه گازرسانی تقدیر و تشکر  می کنم .

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه قول داد با هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان بیجار و تعامل بیشتر مانعی برای پیشبرد اهداف گازرسانی ایجاد نگردد.

در پایان این دیدار مهندس هیوا فتوحی رئیس گازرسانی ناحیه بیجار گزارش مبسوطی از عملکرد ناحیه ارائه دادند.

 
A+ A-