شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛در سه ماهه اول سال جاری تعداد 3996 مشترک جدید جذب شده است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با هدف توسعه گاز در استان و برخورداری حداکثری مردم از این نعمت الهی، این شرکت در راستای اهداف تعیین شده در بخش اشتراک پذیری و از ابتدای سال 1402 تا پایان خرداد ماه تعداد 3 هزار و 996 مشترک جدید جذب کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ؛ احمد فعله گری در مورد توجه و اهمیت به توسعه روستاها اظهارداشت :گرچه خشکسالی‌های پیاپی و جذابیت‌های شهری باعث مهاجرت روستاییان به شهرها در سال های گذشته شد اما توسعه زیرساخت‌های زندگی از جمله آب، برق، گاز، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بخش روستایی، تقویت امکانات رفاهی نظیر طرح‌های هادی و نوسازی خانه‌های روستایی از تدبیرهای کارساز دولت برای تحقق توسعه پایدار در روستاهاست.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به روند اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: عملیات اجرایی گاز رسانی در 67روستای استان کردستان در حال اجراست و با گازرسانی به این تعداد روستا تا پایان سال جاری اهداف استراتژیک گاز کردستان در زمینه گازدار شدن تمامی روستاهای استان کردستان محقق خواهد شد.

وی تعداد اشتراک های سه ماهه اول سال را این گونه تشریح کرد: فرودین 1199 مورد ، اردیبهشت ماه 1206 و در خرداد ماه 1591 اشتراک پذیری جدید صورت گرفته است.

احمد فعله گری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های بی وقفه همکاران و اجرای پروژه های گازرسانی در مسیرهای سخت گذر و کوهستانی در سطح استان، افزایش حجم عملیات برای ارتقا توسعه شبکه و ارتقاء خطوط زیر ساختی و مقاوم سازی تاسیسات روستاهای سطح استان همچنین افزایش آگاهی پرسنل در زمینه سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه برای دستیابی به اهداف کلی سازمان از برنامه های این شرکت برای سال 1402 است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد : با گذر از فصل گرما و نزدیک شدن به فصل سرما و نیاز ضروری دسترسی به منابع انرژی پیش بینی می گردد تا پایان سال تعداد مشترکین جدید گاز طبیعی استان از مرز 20 هزار مورد عبور نماید.

فعله گری در پایان سخنانش  چشم انداز شرکت گاز کردستان را این گونه ترسیم کرد : یکی از اهداف استراتژیک در افق 1402، قرارگرفتن در جایگاه 5 شرکت برتر در بین شرکت های گاز استانی است که در حال حاضر از نظر شاخص های استراتژیک مدیریت گازرسانی، در بین 10 شرکت برتر گاز استانی کشور قرار گرفته و برنامه ریزی لازم برای دستیابی به جایگاه مدنظر در این چشم انداز مد نظر قرار گرفته است.

 
A+ A-