شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ؛ در هفته دولت 5 پروژه گازرسانی در شهرستان دیواندره افتتاح گردید
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، از افتتاح و کلنگ زنی 100 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 1 هزار و 645 میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان فعله گری در مورد پروژه های قابل افتتاح درهفته دولت  در شهرستان دیواندره ، اظهار داشت : با افتتاح 5 پروژه گازرسانی  در روز یکشنبه مورخ پنجم شهریور ماه  در شهرستان دیواندره ضریب نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان به 100 درصد رسیده و این شهرستان سبز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه سال جاری کلیه پروژه های گازرسانی روستایی به اتمام  می رسد ؛ بیان کرد: در شهرستان دیواندره 5 پروژه گازرسانی با اعتبار 65 میلیارد ریال فقط در بخش اجراء به شبکه سراسری گازطبیعی متصل که با احتساب هزینه های خرید کالا و سایر هزینه های اجرایی به بیش از 90 میلیارد ریال می رسد.

درمراسم افتتاحیه پروژه های گازرسانی شهرستان دیواندره که شامل 4 روستای عباس آباد ، عزیزآباد ، گله سور و قره قایه و 1 واحد صنعتی آلومینوم سازی و ساخت پروفیل است که به نیابت در روستای عباس آباد برگزار گردید فرماندار دیواندره گفت : شرکت گاز استان کردستان درگازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشت و در حال حاضر که ضریب نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت این شهرستان به مرز 100 درصد رسیده نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است و این عملکرد جای تقدیر دارد.

فرماندار دیواندره در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی بسیار بالایی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان اشاره کرد و گفت : شاخص گازرسانی در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده و تمام پروژه های شرکت گاز استان کردستان در کمترین فاصله زمانی اجراء و به مرحله بهره برداری رسیده است و این جانب عرق و علاقه خاصی به مجموعه شرکت گاز استان کردستان دارم و جای افتخار است که مجموعه ای به این توانمندی در استان کردستان فعالیت دارد.

در ادامه این مراسم فداکار رئیس ناحیه گازرسانی دیواندره در مورد آخرین وضعیت گازرسانی این شهرستان چنین توضیح داد: با گازدار شدن 4 روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان دیواندره به 169 مورد رسید و دیگر روستایی دارای سکنه بدون گاز در این شهرستان وجود ندارد و ضریب گازطبیعی در جمعیت شهری و روستایی به 100 درصد رسید.

رئیس ناحیه دیواندره در پایان مراسم افتتاحیه گفت : برای اجرای این پروژه ها بیش از 18 هزار متر شبکه گذاری انجام گرفته و تعداد 92 مورد علمک نصب و تعداد 107 خانوار تحت پوشش گازطبیعی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است با اجرای این مراسم عملا جشن پایان گازرسانی با روشن شدن مشعل گاز طبیعی در روستای عباس آباد برگزار گردید. 

 
A+ A-