شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛وحدت بین مسلمانان اهل سنت واهل تشیع در شرکت گاز استان کردستان به معنای واقعی تجلی بخش خدمت رسانی شده است
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مراسم دف نوازی و مداحی اخلاق و سیره ، فخر کائنات و سرور دو عالم حضرت محمد مصطفی (ص) در روز شنبه مورخ هشتم مهر ماه با حضور مدیر عامل و کارکنان اهل سنت واهل تشیع در نمازخانه ستاد شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری مدیر عامل ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق اظهار داشت : وحدت بین مسلمانان اهل سنت واهل تشیع در شرکت گاز استان کردستان به معنای واقعی تجلی بخش خدمت رسانی شده است و امروز با گسترش شبکه های گازرسانی هم برادران اهل سنت و هم برادران اهل تشیع به واسطه وحدت و تلاش وصف ناشدنی کارکنان شرکت گاز استان کردستان به معنای واقعی به رفاه و آسایش دست یافته اند.

فعله گری  ؛ پیامبر گرامی اسلام را اسوه اخلاق ذکر کرد و افزود : مهمترین و ارزشمندترین راهبرد مسلمانان که مورد تاکید اسلام است، وحدت و همبستگی بین مسلمانان است.

وی تصریح‌کرد: در همین راستا و بمناسبت هفته وحدت جلسات متعدد شورای فرهنگی وگفتمان‌های گوناگونی با هدف توسعه و پیشرفت با موضوع وحدت و گرامیداشت این هفته برگزار شده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان  خاطرنشان‌کرد: شرکت گاز استان کردستان این ظرفیت را دارد که بعنوان الگوی تعالی بخش حوزه وحدت اسلامی  به عنوان یک الگو به شرکت گازهای دیگراستانی معرفی گردد و این وحدت باعث رشد و تعالی سازمانی شده است.

در ادامه این مراسم ماموستا جهانبش رحیمی امام جماعت ستاد شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت : اگر مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی براساس مشترکات اسلام به امتی واحد تبدیل شوند، هیچ دشمنی یارای مقابله با این زنجیره اسلامی را نخواهد داشت.

ماموستا رحیمی در مورد زمان جاهلیت و زمان ظهور پیامبر معظم اسلام گفت : حضرت محمد مصطفی (ص ) زمانی به پیامبری رسید که دختران را در کمال سقاوت و سنگدلی زنده به گور می کردند و آن حضرت به عنوان بهترین و کامل‌ترین اسوه‌ی راستین بشریّت، نسبت به تمام مردم بسیار دلسوز، صمیمی و مهربان بود و اخلاق و کردار کریمانه بود که حضرت محمد(ص) در طول 23 سال نبوت توانست، دل‌های گمراه بسیاری را شیفته مکتب اسلام کند.

امام جماعت شرکت گاز استان کردستان  در مورد  سیره و روش اخلاقی پیامبر عظیم الشان اسلام بیان داشت : در عصر حاضر پرداختن به سیره عملی و شیوه زندگی و ارزش های اخلاقی و انسانی حضرت محمد مصطفی (ص) می‌تواند انسان گمراه  را در دنیای مدرن امروزی به سوی سعادت و نیک بختی هدایت کند و یکی از شاخصه های پر اهمیت در پیشرفت اسلام اخلاق نیک و کلام شیوا و پرجاذبه پیامبر اکرم (ص) با انسان ها بود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت : پیامبر در جهانی که فرقه‌ها و گرایش‌های متفاوتی در آن بودند دعوت خود را بر توحید بنیان نهاد و وحدت و پیشرفت امت اسلامی در عصر کنونی حاصل تلاش ها ، مجاهدت ها و اخلاق نیکوی پیامبر معظم اسلام بوده است.

در پایان این محفل نورانی مراسم دف نوازی و مداحی توسط گروه دف نوازی اجراء و از موکب داران اربعین حسینی شرکت گاز استان کردستان تقدیر بعمل آمد . 

 
A+ A-