شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛ گازرسانی به 615 واحد صنعتی در دولت سیزدهم از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی 2 سال فعالیت دولت سیزدهم گازرسانی به 615 واحد صنعتی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان احمد فعله گری مدیر عامل  اظهار داشت : در حال حاضر گاز طبیعی این ظرفیت را دارد، که نقشی اساسی در پیشبرد فرآیند تامین انرژی پایدار ایفا کند ، هر چند تصویر ایده‌آل برای گازطبیعی به‌عنوان «پلی به سوی آینده» مصرف این فرآورده را با افزایش چشمگیری روبرو می سازد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش اظهار داشت: استفاده و کاربرد  بیشترگاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی می تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت های فسیلی، صرفه جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت نیز از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

فعله گری ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی به 2 هزار و 599 مورد افزایش یافته است .

وی تعداد شهرک های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی را 19 مورد ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان  تاکید کرد: با گسترش شبکه های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد ودر صورت فراهم کردن زیرساخت های لازم توسط این واحدها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت .

فعله گری در پایان یادآور شد : در حال حاضر 54 جایگاه سی ان جی ، 630 واحد صنعتی عمده و 1915 واحد صنعتی جزء در سطح استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی است که از این تعداد 24 واحد صنعتی عمده و 57 واحد صنعتی جزء در سال جاری به صف مصرف کنندگان گازطبیعی اضافه گردیده اند.

 
A+ A-