شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
شرکت گاز استان کردستان رتبه برتر محور کسب رضایت مردم در فرآیند ارزیابی را کسب کرد
شرکت گاز استان کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان کردستان در زمینه کسب رضایت مردم رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، در آئین تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان کردستان که با حضور دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان ، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی استان کردستان و مدیران کل ادارات ، سازمان ها و نهادهای استان برگزار گردید از مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد .

در متن این لوح تقدیر خطاب به مهندس احمد فعله گری آمده است : سنجش پویایی و بالندگی نظام اداری و بهبود مستمر که هر ساله با اتکاء به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ، به عنوان اجزای نظام اداری و بر پایه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می گیرد .

در ادامه این متن آمده است: بدینوسیله از اقدامات اثر بخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی و کسب رتبه برتر محور کسب رضایت مردم در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1401 ، تقدیر و وتشکر می گردد.

در پایان این لوح تقدیر آمده است : امید است با استعانت از درگاه الهی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و اجرای سیاست های عالیه دولت مردمی ، در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان کردستان موفق و موید باشید.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان این موفقیت را مرهون همکاری و همدلی کارکنان شرکت گاز استان کردستان ذکر کرد و اضافه کرد : گازرسانی به روستاها سبب شد اکثرا روستاهای استان حتی مسیرهای کوهستانی، صعب العبور و کوچه‌های کوهستانی با معبرهای عبور با پهنه یک متر هم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند و این عملکرد شایسته و مطلوب شرکت گاز استان کردستان شاهد رضایتمندی مثبت مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان به ویژه روستائیان از اهداف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان است و عملکرد این شرکت در گسترش زیرساخت‌های تامین انرژی برای ساکنان روستا فراتر از حد انتظار بوده است.

وی اضافه کرد:گازرسانی به نقاط صفر مرزی در شهرستان‌های بانه و مریوان نشانگر این تلاش و همت است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: اهمیت گاز طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار، به عنوان یک زیرساخت مهم در راستای توانمندسازی روستاها با تکیه بر ظرفیت محلی به خصوص در بخش کشاورزی و معدنی و ایجاد صنایع تبدیلی می‌تواند در رشد و توسعه روستاها مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه تعداد 1 ‌هزار و 621 روستای استان کردستان  از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، عنوان کرد : تا پایان دهه فجر سالجاری تمامی روستاهای استان کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

فعله‌گری درصد نفوذپذیری گاز در جمعیت شهری استان کردستان را 100درصد و در جمعیت روستایی را 99 و 7 دهم درصد اعلام کرد و اظهار داشت: تا پایان سال جاری در مجموع 100 درصد از کل جمعیت استان کردستان زیر پوشش گاز طبیعی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان در برش استانی در بخش شاخص های اختصاصی نیز موفق به کسب رتبه برتر شده است.

 
A+ A-