شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ؛ 1965 واحد موتورخانه مشترکان گاز در کردستان بهینه سازی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان احمد فعله گری مدیر عامل در مورد اهمیت اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها گفت: شرکت ملی گاز ایران همسو با سیاست‌های کلان وزرات نفت مبنی بر بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه مشترکان همچنین ایجاد اشتغال در کشور، «طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی ، تجاری و سازمان های دولتی» را در دستور کار قرار داده است تا با حمایت مالی و فنی از آن دسته از مشترکان گاز طبیعی که سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی دارند ، نسبت به بررسی وضع فنی آنها به‌ صورت رایگان اقدام شود.

فعله گری با بیان اینکه کلیه هزینه‌های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران براساس میزان مصرف و محاسبه میزان یارانه پرداخت   می شود اضافه کرد : سیستم موتورخانه مشترکان در بخش‌های سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضدرسوب مغناطیسی ارزیابی، اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود و در راستای تحقق این هدف استراتژیک بار دیگر از مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری و اداری دعوت کرد تا در اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها شرکت نمایند.

وی اظهار داشت : تاکنون 1965 واحد موتورخانه مشترکان گاز استان در بخش‌های خانگی، اداری، تجاری، آموزشی و مذهبی با مساحت 982 هزار و 500 مترمربع فضای گرمایشی بهینه سازی شده است.

احمد فعله گری در ادامه سخنانش افزود: برای بهینه سازی موتورخانه این تعداد مشترک 89 میلیارد و 133 میلیون و 205 هزار و 121 ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود گفت : مشترکان دارای سیستم حرارت مرکزی موتورخانه ، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.goc.nigc.ir در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

 
A+ A-